خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه مازندران خبرداد:

ترافیک پرحجم در جاده‌های هراز و چالوس

asdasd
کد خبر : ۶۳۰۴۹۷

رئیس پلیس راه مازندران گفت: در جاده‌های هراز و چالوس ترافیک پرحجم است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ قدمی گفت: هم اکنون آمد و شد خودرو‌ها در جاده هراز و چالوس از تهران به شمال نیمه سنگین و پرحجم گزارش شده است.

وی افزود: ترافیک هم اکنون در جاده‌های سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری روان گزارش شده است.

سرهنگ قدمی گفت: از لحاظ شرایط آب و هوایی آسمان استان نیمه ابری و سطح جاده خشک است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه محدودیت ترافیکی در جاده‌های هراز و سوادکوه همچنان برای انواع کشنده‌های سنگین اعمال می‌شود، افزود: جاده هراز از ساعت ۶ صبح تا ۱۲ امشب ورود کامیون ممنوع است و آمد وشد تریلر نیز از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب به روی رانتندگان بسته شد.

وی با توجه به حجم بالای ترافیک در جاده‌های استان به رانندگان توصیه کرد با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و گوش دادن به توصیه‌های پلیس، در جاده‌ها رانندگی کنند.

سرهنگ قدمی افزود: تلفن مرکز کنترل پلیس راه استان با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ شبانه روزی آماده پاسخگویی در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه این استان را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز