خبرگزاری کار ایران

مسئول میراث فرهنگی شهرستان پارس آباد:

موزه مردم شناسی در شهرستان پارس آباد احداث می شود

asdasd
کد خبر : ۶۲۹۵۴۶

مسئول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان پارس آباد از احداث موزه مردم شناسی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، صیاد اسماعیلی با اعلام این خبر تصریح کرد: این موزه با هدف معرفی آثار فرهنگی و تاریخی شهرستان دایر خواهد شد.

به گفته اسماعیلی پیش از این از سال 88 احداث نمایشگاه دائمی صنایع دستی در این شهرستان مطرح بود که تاکنون راکد بوده و عملیاتی نشده بود.

وی تاکید کرد: با پیگیری جهت تامین اعتبار و بعد از هم اندیشی با مسئولان و بررسی مطالبه عموم مردم احداث موزه مردم شناسی در محل نمایشگاه در دستور کار قرار گرفت.

وی با تاکید به اینکه در دو سال اخیر جهت جذب اعتبار برای اجرای این ساختمان پیگیری های مداوم صورت گرفته است، ادامه داد: امسال 200 میلیون تومان اعتبار به این پروژه اختصاص یافته و در وضعیت فعلی عملیات جوشکاری اسکلت فلزی انجام می شود.

مسئول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان پارس آباد متذکر شد: در نظر داریم تا پایان امسال سقف بتنی این ساختمان را اجرا کنیم که در صورت تکمیل پروژه 55 درصد پیشرفت خواهد داشت.

اسماعیلی با بیان اینکه این پروژه در 700 متر مربع اجرا می شود، اضافه کرد: با احداث موزه مردم شناسی یکی از مطالبات مردم شهرستان در خصوص برخورداری پارس آباد از موزه محقق می شود.

وی افزود: قابلیت های متعدد تاریخی و فرهنگی در این شهرستان وجود دارد که پیش بینی می شود با آغاز به کار موزه مردم شناسی بتوان گوشه ای از میراث فرهنگی این منطقه را معرفی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز