خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان خواستار شد؛

نهادهای فرهنگی در توسعه صنعت گردشگری اردبیل مشارکت کنند

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۷۴۰

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل خواستار همکاری و مشارکت نهادهای فرهنگی در توسعه صنعت کردشگری این استان شد.

به گزارش ایلنا، نادر فلاحی در دیدار با مدیر کل تبلیغات اسلامی و مدیر کل حوزه هنری استان اردبیل تصریح کرد: گردشگری اصلی‌ترین محور توسعه استان در ابعاد مختلف است.

وی اضافه کرد: به منظور رونق صنعت گردشگری یک یا چند اداره کل به تنهایی قادر به پیشبرد این هدف نیست و انتظار می‌رود، دستگاه های اجرایی، نهادهای فرهنگی، نهادهای مدنی و حتی خود شهروندان در تحقق آن مشارکت کنند.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با اذعان به تعامل این اداره کل با تمامی دستگاه های فرهنگی استان اضافه کرد: از جمله حوزه هنری می‌تواند امکانات خود را در راستای ارتقا خدمات فرهنگی به گردشگران به کار گیرد.

فلاحی افزود: همچنین اداره کل تبلیغات اسلامی استان می تواند در ورودی های شهر و مساجد مجاور آثار و مراکز تاریخی و گردشگری در ارتقا خدمات ارائه شده به مسافران مشارکت داشته باشد.

وی با بیان اینکه توسعه صنعت گردشگری استان رونق اقتصادی این منطقه را به دنبال دارد، اضافه کرد: بی‌شک هر اقدامی در این خصوص موثر بوده و در تحقق این هدف ثمرات خود را عیان خواهد ساخت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز