خبرگزاری کار ایران

با هدف اشتغال زایی؛

پارک علم و فناوری در برند سازی صنایع دستی اردبیل مشارکت کند

asdasd
کد خبر : ۶۲۵۵۲۶

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل خواستار مشارکت پارک علم و فناوری این استان در برندسازی صنایع دستی اردبیل شد.

به گزارش ایلنا، نادر فلاحی در دیدار با رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل تصریح کرد: انتظار می رود در خصوص برندسازی صنایع دستی، پارک علم و فناوری یاری‌گر ما باشد.

وی اضافه کرد: باتوجه به ظرفیت اشتغالزایی حوزه صنایع دستی، لازم است با برندسازی و بسته بندی مناسب نسبت به معرفی و فروش هر چه بیشتر و بهتر صنایع دستی اقدام کنیم.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همچنین به معرفی ظرفیت های گردشگری استان با مشارکت پارک علم و فناوری تاکید کرد و افزود: در شناساندن استان اردبیل پارک علم و فناوری می‌تواند ایده های خلاقانه ارائه دهد.

فلاحی با اذعان به واقع شدن استان اردبیل در مرز شمال غرب کشور اضافه کرد: لازم است برای جذب و ماندگاری گردشگران بازارسازی مناسب صورت گیرد.

وی متذکر شد: در حوزه گردشگری نیازمند آموزش و فرهنگ‌سازی هستیم که انتظار می‌رود در این راستا نیز پارک علم و فناوری یاری‌گر ما باشد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همچنین با تاکید به ضرورت توسعه برنامه‌ریزی شده گردشگری استان ادامه داد: انتظار می رود شعارهای توسعه محور و هدفمند برای استان انتخاب شود.

فلاحی متذکر شد: از سویی برای خروج گردشگری اردبیل از وضعیت فصلی لازم است شعار مناسب انتخاب شده و بر اساس آن برنامه های عملیاتی پیاده شود.

در این دیدار رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل نیز با استقبال از طرح های توسعه محور گردشگری اردبیل نسبت به همکاری با اداره کل میراث فرهنگی استان اعلام آمادگی کرد.

عبدالقیوم قلی پوری با طرح قول مساعد معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان در رویدادهای مختلف پارک علم و فناوری، اضافه کرد: علاوه بر این اقدام میراث فرهنگی در راه اندازی نمایشگاه صنایع دستی ستودنی بوده و این مجموعه یاریگر برنامه های اداره کل خواهد بود.

وی همچنین به ضرورت تعریف استارت آپ انتخاب شعارهای کمی و کیفی مناسب توسعه گردشگری استان تاکید کرد و بیان داشت: در حوزه برندسازی، بسته بندی و آموزش صنایع دستی نیز مشارکت خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز