خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی اردبیل:

خانه‌های صنایع دستی در اردبیل دایر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۲۰۹۴۲

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از برنامه ریزی جهت دایر کردن خانه های صنایع دستی در این استان با هدف تقویت فروش آثار هنرمندان خبر داد.

به گزارش ایلنا، نادر فلاحی در نشست صمیمی با کارکنان معاونت صنایع دستی این اداره کل به ضرورت مکان یابی مناسب جهت ایجاد خانه های فروش صنایع دستی به ویژه در مکان های پرتردد تاکید کرد.

وی یکی از موانع رونق صنایع دستی در کشور و استان را امر فروش و جداسازی آن از مقوله تولید دانست و افزود: به صورت معمول یک تولید کننده موفق الزاما نمی‌تواند در فروش آثار نیز موفق باشد و ما در بخش فروش، بازاریابی و برندسازی صنایع دستی نیازمند برنامه مدون هستیم.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اضافه کرد: با توجه به قابلیت و توانمندی هنرمندان صنایع دستی استان ضروری است به بحث تبلیغ و بازاریابی توجه ویژه شود.

فلاحی اضافه کرد: تحقق این مهم نیازمند برنامه مدون و همچنین حضور بخش خصوصی است و به تجربه ثابت شده بی توجهی به این مقوله اثرات سو به دنبال داشته است.

وی با تاکید به ضرورت اهمیت بسته‌بندی صنایع دستی اضافه کرد: در سال جاری انتظار می‌رود موضوع تقویت بسته بندی صنایع دستی تولیدی استان نیز با جدیت توسط کارشناسان دنبال شود.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با تاکید به اهمیت صنایع دستی در اشتغال زایی اضافه کرد: هر اقدامی جهت رونق صنایع دستی می تواند ثمرات پرخیر و برکتی در اشتغال زایی یک یا چند نفر به دنبال داشته باشد.

فلاحی همچنین به ضرورت استفاده از ظرفیت شبکه های اجتماعی در تقویت فروش و معرفی تولیدات صنایع دستی اشاره و تصریح کرد: لازم است حتی استفاده از صنایع دستی نیز فرهنگ سازی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز