خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش‍‌نشانی توصیه کرد:

هنگام وقوع طوفان اصول ایمنی را در نظر بگیرید

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۹۴۹

جلال ملکی گفت: در زمان وقوع طوفان از معرض قرار گرفتن در کنار ساختمان‌های در حال ساخت، درختان کهنسال، زیر کابل‌ها و دکل‌های برق یا هر مکانی که امکان برخورد اشیاء سنگین وجود دارد، خودداری کنید.

به گزارش ایلنا، جلال ملکی گفت: همه ساله در روز‌های میانی خرداد شاهد روز‌های بسیار گرمی بودیم، ولی امسال در این ایام هوا بسیار لطیف و بهاری است و همه روزه تا حدی شاهد بارش باران و حتی باد و طوفان بوده‌ایم.
 
 ملکی افزود: اگر احتیاط نشود همین بارش باران‌ها و طوفان می‌تواند این هوای لطیف را به کام ما تلخ کند. بنابراین توصیه می‌شود در ساعاتی که طوفان اتفاق می‌افتد خصوصا در ساعات بعدازظهر که وقوع طوفان محتمل‌تر است از منزل خارج نشوید و درصورتی که خارج از منزل هستید، سریعا خود را به یک محل مسقف و امن برسانید.
 
وی ادامه داد: همچنین بهتر است از معرض قرار گرفتن در کنار ساختمان‌های در حال ساخت، درختان کهنسال، زیر کابل‌ها و دکل‌های برق یا هر مکانی که امکان برخورد اشیاء سنگین وجود دارد، خودداری کنید.
 
ملکی یادآور شد: در صورتی که قصد استراحت و گذراندن اوقات فراغت در فضای باز را دارید از قرار گرفتن بر روی ارتفاعات که احتمال برخورد صاعقه وجود دارد و از نشستن در حاشیه رودخانه‌ها و در بستر رودخانه‌ها جدا خودداری کنید و بهتر است بدانید که چند دقیقه رگبار شدید بهاری در ارتفاعات می‌تواند منجر به سیل شود و در این شرایط دیگر زمانی برای این ندارید که بخواهید از آن محل خارج شوید.
 
سخنگوی سازمان آتش نشانی در پایان توصیه کرد: احتیاط کنید و اصول ایمنی را در نظر بگیرید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز