خبرگزاری کار ایران

با مشارکت بخش دولتی و فعالان گردشگری صورت گرفت

تشکیل شورای تخصصی بازاریابی و تبلیغات گردشگری در اصفهان

کد خبر : ۶۲۸۱۹۶

دستیار ویژه استاندار اصفهان از تلاش در راستای تشکیل شورای تخصصی بازاریابی و تبلیغات گردشگری استان با مشارکت بخش دولتی و فعالان گردشگری استان اصفهان خبر داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، امیر کریمی در نشست هم اندیشی توسعه گردشگری استان تاکید کرد: بدون شک یکی از مهمترین مقوله های توسعه پایدار و کیفی در هر مقصد گردشگری، پرداختن علمی به مقوله بازاریابی و تبلیغات صحیح است.

وی تصریح کرد: تلاش داریم تا با اعتماد هر چه بیشتر به بخش خصوصی، فعالان گردشگری را تشویق کنیم تا در حوضه بازاریابی و تبلیغات ضمن افزایش کمی ورود گردشگر، از طریق شناسایی بازارهای هدف و همچنین در زمان‌هایی همچون زمستان که حضور گردشگران خارجی در اصفهان به کمترین حد ممکن می رسد بتوانیم به جذب هر چه بیشتر گردشگر همت کنیم .

دستیار ویژه استاندار اصفهان تصریح کرد:با تداوم برگزاری نشست های هم اندیشی با فعالان گردشگری بنا داریم شورای تخصصی بازاریابی و تبلیغات را با مشارکت فعالانه بخش دولتی و خصوصی تشکیل شود.

او در پایان اضافه کرد: بدنبال ایجاد تشکیلاتی در حوزه بازاریابی گردشگری استان با محوریت اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان هستیم.

در ادامه این نشست فریدون الله یاری مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان نیز با ایراد سخنانی تصریح کرد: همواره باید تلاش کنیم تا بازاریابی با رویکردهای واقع گرایانه همراه باشد، زیرا نگاه های آرمان گرایانه بدون توجه به ظرفیتهای موجود بازار نمی تواند راهگشای مناسبی برای توسعه گردشگری باشد.

مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان در ادامه سخنانش تصریح کرد: یکی از مشکلات امروز ما در حوزه بازاریابی و تبلیغات گردشگری عدم هماهنگی دستگاه ها و نهادهای دولتی با سازمان میراث فرهنگی در حوزه توسعه گردشگری از یکسو و عدم هماهنگی بخش خصوصی و دولتی از سوی دیگر در راستای سیاستگذاری و اجرا در حوزه بازاریابی و تبلیغات گردشگری است، لذا معتقدیم با ادامه این نشست‌ها می توانیم به دست مایه های علمی و اجرائی مشخصی در کنار هم در راستای سیاستگذاری در بازاریابی و تبلیغات گردشگری استان، برگزاری و شرکت در نمایشگاه های گردشگری، برگزاری هفته های فرهنگی و برنامه ریزی جذب گردشگر در فصول زمستان دست یابیم.

عصر روز گذشته با حضور امیر کریمی دستیار ویژه استاندار اصفهان، فریدون الله یاری مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان، مسعود نیک آئین مدیر کل تشریفات استانداری و تنی چند از مسئولان نمایندگی وزارت امور خارجه، فرودگاه بین المللی استان، بانکهای عامل و همچنین با حضور بیش از 30 نفر از فعالان گردشگری استان در حوزه های هتل داری، آموزش و دفاتر خدمات مسافرتی، نشست هم اندیشی توسعه کیفی گردشگری استان در خانه تاریخی میراث اصفهان برگزار شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز