خبرگزاری کار ایران

استاندار اردبیل خبر داد:

اولین زمین چمن گلف استاندارد کشور در اردبیل احداث می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۴۸۹

استاندار اردبیل گفت: با ورود سرمایه گذاران دارای اهلیت به استان اولین زمین چمن گلف استاندارد در اردبیل احداث می‌شود.

به گزارش ایلنا، اکبر بهنام جو در دیدار سرپرست فدراسیون گلف کشور گفت: بازی‌های گلف و گودبال از بازی‌های هیجانی و مفرح بوده و در استان اردبیل مکان‌های کاملا ویژه و اختصاصی برای احداث زمین گلف وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان باید سرمایه‌گذاران علاقمند را به استان دعوت کند، گفت: استعدادهای فراوان برای رشته گلف در استان اردبیل وجود دارد بطوری که چند نفر از اعضای تیم ملی را جوانان این استان تشکیل داده اند و با راه اندازی این زمین شاهد برگزاری مسابقات بین المللی و کشوری خواهیم بود.

بهنام جو بیان داشت: باید فراخوان جذب سرمایه‌گذار به شکل جدی پیگیری شود و کسانی که اهلیت داشته و علاقمند به این رشته باشند و بیشترین سرمایه گذاری را انجام دهند، مورد تایید قرار گیرند.

استاندار اردبیل با بیان اینکه این رشته ورزشی سرمایه گذاران و شخصیت های زیادی را به اردبیل هدایت خواهد کرد افزود: با راه‌اندازی زمین چمن گلف؛ علاوه بر برگزاری مسابقات ملی و بین‌المللی، علامندان استان‌های همجوار نیز می توانند از این محل جهت تمرین و مسابقات استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز