خبرگزاری کار ایران

سرهنگ فضلی علیشاه خبر داد:

دستگیری یک قاچاقچی با 45 کیلوگرم تریاک در ساوجبلاغ

asdasd
کد خبر : ۶۲۴۸۱۳

فردی که به صورت گسترده اقدام به توزیع مواد مخدر در شهرستان ساوجلاغ می‌کرد دستگیر شد. 

به گزارش ایلنا، سرهنگ مهدی فضلی علیشاه، گفت: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر فعالیت یک نفر توزیع کننده مواد مخدر در سطح شهرستان ساوجبلاغ به صورت گسترده، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و اطمینان از صحت موضوع، تردد نامبرده را تحت نظر قرار دادند تا این که وی را در حین فروش مواد مخدر به یکی از مشتریانش مشاهده و در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر و از منزل او مقدار 45 کیلو گرم تریاک کشف کردند.

به گفته سرهنگ فضلی علیشاه، دستگیری این سوداگر مرگ که در منطقه "مهدی آباد" و "ملک آباد"ساوجبلاغ ، اقدام به پخش مواد مخدر می کرد رضایت شهروندان را به دنبال داشت و از نیروی انتظامی و دستگاه قضا خواستار برخود قاطع و قانونی با وی و سایر توزیع کنندگان مواد مخدر را داشتند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ، همکاری و مشارکت مردم با پلیس را برای مبارزه با مواد مخدر و ریشه کنی آن مهم و ضروری دانسته و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه جرائم و یا موارد مشکوک طی تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 موضوع را به ماموران اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز