خبرگزاری کار ایران

از سوی واعظی مطرح شد:

تشریح برنامه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان رضوی/ نشست با نخبگان و رسیدگی به مشکلات استان

asdasd
کد خبر : ۶۱۸۸۸۳

رئیس‌جمهور یکشنبه و دوشنبه هفته آینده به خراسان رضوی سفر می‌کند.

 به گزارش ایلنا، رئیس دفتر رئیس جمهور سفر دو روزه دکتر روحانی به خراسان رضوی را تشریح کرد و گفت: سفر رئیس جمهوری با ورود وی به سبزوار آغاز می شود.

محمود واعظی افزود: دیدار با مردم جوین و سخنرانی در جمع آنان، بهره برداری از طرح فولاد جوین، سفر به نیشابور و دیدار با مردم این شهرستان، بهره‌برداری از واحد فولاد نیشابور، سفر به مشهد مقدس، تشرف به بارگاه منور رضوی، نشست با نخبگان خراسان رضوی و برگزاری جلسه رسیدگی به مسائل استان از برنامه‌های سفر دکتر روحانی به خراسان رضوی در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده است.

وی گفت: بهره برداری از چند طرح در شهرستان فریمان هم بخش دیگری از برنامه‌های رئیس‌جمهور در این سفر خواهد بود.

 رئیس دفتر رئیس جمهوری افزود: خراسان رضوی بخش خصوصی و واحدهای تولیدی بسیار قوی و خوبی دارد که همه از تولید کنندگان و صادرکنندگان مطرح کشور هستند و باید از این ظرفیت به نحو شایسته ای استفاده شود.

واعظی تاکید کرد: باید نگاه دولت به خراسان رضوی با توجه به زائر پذیری آن از سراسر کشور و اقصی نقاط دنیا، متفاوت با دیگر استان ها باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز