خبرگزاری کار ایران

سید حسن عاملی تاکید کرد:

راهبرد نظامی و قدرت دفاعی ارتش یکی از مؤلفه‌های مهم پیروزی در دوران دفاع مقدس بود

asdasd
کد خبر : ۶۱۳۶۵۷

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: راهبرد نظامی و قدرت دفاعی ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از مؤلفه‌های مهم و غیرقابل انکار در دستیابی به پیروزی در دوران دفاع مقدس بود.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله سید حسن عاملی در مراسم رژه روز ارتش در اردبیل با بیان اینکه امام خمینی(ره) با بصیرت و آینده‌نگری خود مانع از انحلال نیروی بزرگ و مردمی ارتش شد، گفت: راهبرد نظامی و قدرت دفاعی ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از مؤلفه‌های مهم و غیرقابل انکار در دستیابی به پیروزی در دوران دفاع مقدس بود.

وی با بیان اینکه ما قدردان تلاش و زحمات ارتش جمهوری اسلامی ایران هستیم، افزود: در حال حاضر در سایه رشادت‌های مقام معظم رهبری، نیروهای مسلح و ارتش کشورمان به اقتدار همه‌جانبه دست یافته و دنیا روی ارتش حساب ویژه‌ای باز کرده است.

عاملی تاکید کرد: در این زمینه تقویت بنیه علمی و اقتدار نیروهای مسلح اقدامات مناسبی انجام یافته و روز به روز بر اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران افزوده می‌شود. 

امام جمعه اردبیل تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در این سال‌ها به دستاوردهای بزرگی دست یافته است که شایسته تقدیر و قدردانی است.

کریم چشک فرمانده تیپ 40 ارتش اردبیل نیز با بیان اینکه مهمترین پیام رژه روز ارتش ولایت‌مداری، بصیرت و اقتدار و عظمت ملت ایران است، گفت: در حال حاضر اقتدار و عظمت نیروی دریایی کشورمان دوچندان شده و اقدامات انجام یافته در این زمینه شایسته تقدیر است. 

وی با اشاره به نقش مهم ارتش در آزادسازی سوسنگرد در طول هشت‌سال جنگ تحمیلی،افزود:امام خمینی(ره) این نیروی ارزشی را به عنوان قهرمانان ملی یاد کرده بودند. 
 
چشک تاکید کرد: اقدامات ارتش در سایه فداکاری و تلاش شبانه‌روزی نیروهای مسلح کشورمان و اطاعت از رهنمودهای مقام معظم رهبری حاصل شده است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز