خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اردبیل :

دولت نسبت به پرداخت مطالبات گندم‌کاران و کشاورزان اهتمام ویژه‌ای داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۲۶۷

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: دولت نسبت به پرداخت مطالبات گندم‌کاران و کشاورزان اهتمام ویژه ای داشته باشد.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله سید حسن عاملی در دیدار با اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در اردبیل گفت: متاسفانه شاهد هستیم که پرداخت مطالبات گندمکاران و کشاورزان با تاخیر انجام می‌شود که این موضوع سبب می‌شود که کشاورزان در معیشت خود به مشکل برخورد کنند که نیاز است دولت نسبت به این موضوع اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.

عاملی تصریح کرد: باید بتوانیم با ارتقای سطح تولیدات کشاورزی خود و توانمندی کشاورزان وارد بازار صادرات و تجارت جهانی شویم که نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان نمایندگان مردم باید این مطالبات را پیگیری کنند.

وی اظهار کرد: باید یک آسیب‌شناسی صورت بگیرد تا ببینیم که چرا اقتصاد ایران در حوزه صادرات در جایگاه اصلی قرار ندارد و چرا قدرت بهره‌وری در کشورمان به طور مناسب پیاده‌سازی نشده است.

امام جمعه اردبیل گفت: نیازمند یک مدیریت و فکر نو در حوزه کشاورزی آب و منابع طبیعی هستیم و باید بتوانیم از نعمت‌های خود برای خودکفایی کشورمان استفاده کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز