خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل عنوان کرد:

احداث مجموعه‌های گردشگری از اولویت‌های سرمایه‌گذاری اردبیل است

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۴۵۴

مدیرکل‌میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری‌استان اردبیل احداث مجموعه های گردشگری در استان را از اولویت‌های سرمایه گذاری این استان عنوان کرد.

به گزارش ایلنا، کریم حاجی‌زاده در جلسه بررسی اولویت‌های سرمایه‌گذاری اردبیل تصریح کرد: شهرستان های واقع در شمال و جنوب استان پتانسیل قابل توجهی برای ایجاد مجموعه گردشگری دارند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان متذکر شد: مجموعه های گردشگری می‌توانند ایجاد ارزش افزوده و اشتغال به دنبال داشته باشند و منجر به رونق اقتصادی استان شوند.

حاجی زاده با اشاره به فعالیت تنها مجموعه گردشگری استان در پل معلق مشگین شهر، اضافه کرد: در خلخال احداث دو مجموعه و در سرعین احداث یک مجموعه در حال مذاکره و بررسی است.

وی متذکر شد: در محورهای مواصلاتی شما و جنوب استان نیز احداث دو مجموعه به سرمایه گذاران پیشنهاد شده است.

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان نیز از جمله اولویت‌های سرمایه‌گذاری را احداث هتل های سه ستاره و بالاتر عنوان کرد.

عسگر سنگی تاکید کرد: احداث هتل‌های سه ستاره و بالاتر در شهرهای اردبیل، مشگین شهر، خلخال و سرعین به علاقه مندان به سرمایه گذاری پیشنهاد می شود.

وی با بیان اینکه به عقیده برخی احداث هتل سه ستاره و بالاتر در شهری با جمعیت حدود 40 هزار نفر توجیه اقتصادی ندارد، متذکر شد: باید تاکید کرد هتل های سه ستاره و بالاتر خود می‌تواند جاذب گردشگر بوده و در واقع احداث هتل و رونق گردشگری لازم و ملزوم یکدیگر است.

به گفته سنگی بعد از بهره‌برداری از هتل سه ستاره و بالاتر این امکانات در پکیج‌های گردشگری قید شده و می‌تواند منجر به گردشگران معرفی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز