خبرگزاری کار ایران

ناصری مطرح کرد:

امروز ساخت مدارس یکی از نیازهای مهم بخش تعلیم و تربیت می باشد

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۰۹۳

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: امروز ساخت مدارس یکی از نیازهای مهم بخش تعلیم و تربیت است.

به گزارش ایلنا، احمد ناصری مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در آیین شروع عملیات اجرایی مدرسه 6کلاسه خیرساز در شهرک مخابرات اردبیل با بیان اینکه خیران در واقع سرمایه‌های فکری و معنوی آموزش و پرورش هستند، گفت: مدرسه‌ای که کلنگ احداث آن بر زمین زده شد با سرمایه پاک و حلال انسانی خیر و نیکوکار که مشکلات و درد همنوعان را درد و مشکلات خود می‌داند احداث خواهد شد.
احمد ناصری افزود: مدرسه 6 کلاسه شهرک مخابرات در زمینی به مساحت دو هزار و 274 مترمربع احداث و طبق پیش‌بینی امیدواریم تا مهرماه سال آینده به بهره‌برداری برسد.
وی با اشاره به اینکه امروز ساخت مدارس یکی از نیازهای مهم بخش تعلیم و تربیت است ، اظهار کرد: الحمدالله خیران بر نیازهای امروز و فردای جامعه واقفند و بر همین اساس اقدام به صرف هزینه می کنند و حضور آنها در ساخت و تجهیز مدارس ارزشمند و قابل تقدیر است.
وی با اشاره به فراخوان وزارت آموزش و پرورش در انتخاب و انتصاب مدیران واحدهای آموزشی بیان کرد: وزارت آموزش و پرورش برای انتخاب بهتر و شایسته نیروی انسانی در پست های مدیریتی این فراخوان را داده تا انتخاب و انتصاب مدیران واحدهای آموزشی قانونمند و ضابطه‌مند شود. 
ناصری گفت: همکارانی که واجد شرایط برای احراز مدیریت مدارس هستند باید آمادگی خود را برای پذیرش مدیریت مدرسه مورد نظر در سامانه درج کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز