خبرگزاری کار ایران

آریایی:

پل معلق دره خزینه پلدختر با استحکام بیشتر بازسازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۰۷۱۷۴

سرپرست معاونت عمرانی استاندار لرستان گفت: پل معلق پلدختر با استحکام بیشتر با متولی گری اداره کل میراث فرهنگی یا وزارت نیرو احداث می شود

به گزارش خبرگزاری ایلنا از لرستان، رضا آریایی ضمن ابراز تاسف از تخریب پل معلق توسط افرادی نا آگاه اظهار داشت: برخی‌ها با سهل‌انگاری و ناآگاهی اقدام به تخریب پل معلق این ظرفیت گردشگری در لرستان کردند که این اقدام پسندیده نیست.

وی با بیان اینکه این فضای رسانه‌ای در تخریب پل خوشبختانه بدون انتشار اخبار تلفات احتمالی این حادثه بود بیان کرد: البته این اقدام در واقع تلنگر جدی به مسئولان بود که این امر همزمان با اتفاقات تلخی از قبیل جان دادن گردشگران بر روی پل نشد که آنوقت مسئله کمی سخت تر بود.

آریایی با تاکید بر اینکه این پل معلق احیا می شود افزود:پس از اتمام تعطیلات نوروز با همفکری سایر دستگاه های اجرایی استان  در راستای احیای این پل اقدام خواهیم کرد.

این مسئول افزود: احیای این پل این بار با استحکام و ایمنی بیشتر همراه خواهد بود و در این راستا مقاوم سازی خواهد شد.

وی ادامه داد: افزایش تعدادی بیمه بی نام برای اینکه احیانا اگر گردشگری حادثه ای هم دید بتواند از مزایای بیمه ای استفاده کند.

آریایی تاکید کرد: وزارت نیرو یا اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری لرستان به عنوان متولی برای انجام امورات این منطقه دیدنی تعیین خواهد شد که این مسئله نیازمند تصمیم گیری است.

انتهای پیام/
زهرا شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز