خبرگزاری کار ایران

فرمانده مرزبانی ناجا:

خدمت در نظام اسلامی یک توفیق الهی است/ مرزبانان واقعی کشور مرزنشینان هستند

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۰۹۶

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: خدمت در نظام اسلامی یک توفیق الهی است و مرزنشینان مرزبانان واقعی کشور هستند.

به گزارش ایلنا، قاسم رضایی در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سابق و جدید مرزبانی استان اردبیل گفت: نیروهای مسلح افتخار دارند که فرمانده آنها مرجعیت تقلید و ولی فقیه بوده که این خود بستر رشد و توفیق الهی برای نیروهای مسلح است.

وی گفت: نیروهای مرزبانی با کمبود امکانات و تجهیزات در نقاط مرزی کشور با فداکاری به کشور خود خدمت می‌کنند که با وجود شرایط سخت هیچ گلایه‌ای از کمبود امکانات و مشکلات ندارند، چرا که عشق به صیانت از کشور خود دارند. 

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به این که خدمت در نظام اسلامی یک توفیق الهی است، افزود: اگر کشور ما دارای امنیت بالا بوده به برکت غیرت مرزنشینان به خاک جمهوری اسلامی ایران است که خود در کنار نیروهای مسلح و مرزبانان مدافع کشور هستند.

وی بیان کرد: وجود فرهنگ ایثار و شهادت سبب شده که نظام جمهوری اسلامی ایران به دژ محکمی در منطقه تبدیل شود و مرزهای جمهوری اسلامی ایران٬ از جمله امن‌ترین مرزهای جهان است.

فرمانده مرزبانی کشور گفت: در موضوع تهاجم فرهنگی و هدف گرفتن اخلاق و رفتارها، دشمن برنامه‌ریزی دقیقی داشته و سعی دارد از این حوزه وارد جنگ با ایران شده و ارزش‌های اسلامی را بی‌ارزش کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز