خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

پیدا شدن 10 جسد از جان باختگان سقوط هواپیمای ترکیه

asdasd
کد خبر : ۶۰۳۲۳۶

مدیرعامل سازمان آتش نشانی استان چهار محال بختیاری گفت: 10 جسد از جان باختگان سقوط هواپیمای ترکیه پیدا شد.

سیداحمد مرتضوی فرد در گفتگو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: ساعت 5 صبح امروز 4 تیم امداد و نجات سازمان هلال احمر استان چهار محال و بختیاری به منطقه سقوط هواپیما رسیدند و جسد 10 نفر از جانباختگان حادثه سقوط هواپیما را پیدا کردند.

وی گفت: تاکنون جسد یک نفر دیگر از این جانباختگان توسط تیم امدادی یافت نشده است. بالگرد هلال احمر برای انتقال اجساد جانباختگان هواپیمای ترکیه‌ای به ارتفاعات هلن در شهرستان کیار اعزام شد. در حال حاضر تیم امداد در داخل بالگرد مستقر شده و تلاش برای انتقال اجساد ادامه دارد. 
 
مرتضوی فرد عنوان کرد: با مناسب شدن شرایط جوی در منطقه بالگرد مجددا به منطقه حادثه پرواز خواهد کرد و انتقال اجساد انجام می‌شود.

وی ادامه داد: خانواده جان باختگان سانحه سقوط هواپیمای ترکیه هم اکنون در شهرکرد هستند و قصد آمدن به منطقه را دارند.

ساعات 17:30 دقیقه بعد از ظهر روز گذشته یک فروند هواپیمای متعلق به کشور ترکیه از شارجه به مقصد استانبول در  استان چهارمحال و بختیاری نزدیکی روستای دورک انار شهرستان کیار با 11 سرنشین سقوط کرد. هواپیما به دلیل احتراق موتور دچار حادثه شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز