خبرگزاری کار ایران

در خوزستان رخ داد؛

برادرکشی در شهرستان شادگان/ قاتل دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۷۸۳

فرمانده انتظامی استان خوزستان از شناسایی و دستگیری قاتلی که در شهرستان شادگان برادرش را به کام مرگ کشانده بود ، در کمتر از یک ساعت خبر داد.

به‌گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حیدر عباس‌زاده ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره قتل در روستای عبودی شهرستان شادگان، ضمن اعلام تدابیر عملیاتی و تشکیل تیم های مجرب از پلیس امنیت عمومی، دستورات ویژه نیز ابلاغ شد.
 
این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: در بررسی‌های بعمل آمده مشخص شد یک فرد به هویت "خ – ز" به وسیله سلاح شکاری را مصدوم که پس از انتقال به بیمارستان فوت شده، لذا با توجه به اهمیت موضوع ماموران پلیس امنیت عمومی با بررسی آثار بجای مانده و انجام تحقیقات اطلاعاتی قاتل را به هویت "ع – ز" که برادر مقتول بوده، شناسایی کردند.
 
سردار عباس‌زاده ادامه داد: با اقدامات تخصصی محل اختفاء قاتل فراری در کمتر از یک ساعت شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی و منسجم در مخفیگاهش دستگیر و یک قبضه اسلحه شکاری استفاده شده در قتل و یک قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز دیگر در منزل وی کشف و ضبط شد.
 
وی در ادامه افزود: قاتل دستگیر شده در تحقیقات پلیس‌ضمن اعتراف به قتل برادر خود، انگیزه‌اش را اختلاف عنوان کرد.
 
فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان با بیان اینکه یکی از اولویت های پلیس کشف جرم در کمترین زمان ممکن است، تاکید کرد: نیروی انتظامی بر سر حفظ جان و امنیت مردم مماشات نمی‌کند و در کشف جرائم از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز