خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد اربعین کشور مطرح کرد:

با بازگشایی مرز خسروی از تراکم کاری مرز مهران کاسته می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۹۹۳۸۱

رئیس ستاد اربعین کشور گفت: اگر مرز خسروی بازگشایی می‌شود از تراکم کاری در مرز مهران کاسته می‌شود و هر دو‌ مرز به شکل مطلوب‌تری قابل مدیریت هستند.

به گزارش ایلنا، ذوالفقاری اظهار داشت: همه اعضای با بازگشایی مرز خسروی از تراکم کاری مرز مهران کاسته می‌شود ستاد اربعین استان کرمانشاه در سال گذشته با حرکت جهادی و انقلابی زیرساخت‌های مرز خسروی را آماده کردند که به صورت فوق العاده از همه این عزیزان قدردانی میکنم.

وی افزود: در سال گذشته حجم کار صورت گرفته برای مراسم ملی پیاده روی اربعین ده برابر حجم کاری برگزاری انتخابات بود و حفظ جان زائرین اربعین مهمترین اولویت برای ما بود. 

رئیس ستاد اربعین کشور یادآور شد: در اربعین گذشته، دو میلیون و سیصد و پنجاه هزار ویزا برای زائران اربعین صادر کردیم.

ذوالفقاری گفت: هدف گذاری ما این است که طوری زیرساخت‌ها را برای زائرین اربعین آماده کنیم که در سال ۱۴۰۰، دیگر لازم به تکرار بسیاری از کار‌ها نباشد و بیشتر امور هم به مردم عزیز سپرده شود.

وی خاطرنشان کرد: در اربعین گذشته، لحظه شماری میکردیم که مرز خسروی بازگشایی شود و همه توافقات صورت گرفته بود، اما در نهایت باوجود استفاده از همه ظرفیت مرز بازگشایی نشد.

رئیس ستاد کشور گفت: اگر مرز خسروی بازگشایی شود از تراکم کاری در مرز مهران کاسته میشود و هردو‌مرز به شکل مطلوب‌تری قابل مدیریت هستند.

استاندار کرمانشاه نیز در این نشست گفت: بازگشایی مرز خسروی تبدیل به یک مطالبه عمومی برای کل مردم استان شده است و مردم نشاط و امیدواری را در بازگشایی این مرز میبینند.

بازوند با بیان اینکه اعتبارات لازم برای آمادهسازی مرز خسروی توسط وزارت کشور به ما ابلاغ شده، افزود: تقاضا می‌کنیم کمیته زیرساخت ملی یک طرح جامع برای ساماندهی مرز خسروی آماده کند تا بر اساس آن پیش برویم.

وی اظهار داشت: بازگشایی مرز خسروی می‌تواند در افزایش نشاط و امیدواری در میان مردم مناطق زلزله‌زده که عمدتا مرزنشین هستند ایجاد کند و تا اندازه‌ای از غم آن‌ها بکاهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز