خبرگزاری کار ایران

زنجان آماده استقبال ازمسافران نوروزی است

راه‌اندازی تور زنجان‌گردی درایام نوروز توسط شهرداری / ممنوعیت حفاری از 15 اسفند ماه به مدت یک ماه

asdasd
کد خبر : ۵۹۷۹۵۷

شهردار زنجان از آمادگی کامل زنجان برای استقبال از مسافران نوروزی خبرداد و گفت: یکی از برنامه‌های مهم شهرداری در ایام نووز راه اندازی تورهای زنجان گردی است و این کار با هدف معرفی جاذبه های تاریخی شهر انجام می‌گیرد.

به گزارش ایلنا از زنجان،مسیح اله معصومی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در زنجان، گفت: با هماهنگی های انجام گرفته برنامه‌های مختلفی قبل ، حین و پس از اتمام ایام نوروز در زنجان برگزار می‌شود.

 معصومی، با بیان اینکه قبل از نوروز برای مناسبت‌های از قبیل  روز درختکاری، چهارشنبه آخر سال و پنجشنبه آخر سال برنامه‌ریزی لازم انجام گرفته است، ادامه داد: بخشی از برنامه‌های شهرداری به استقبال از نوروز باز می‌گردد که در این ارتباط  تمامی شهرداران مناطق فعالیت‌های خودرا در این زمینه آغاز کرده‌اند.

به گفته شهردار زنجان، طبق برنامه ریزی ها، ممنوعیت  حفاری ها از 15 اسفند تا 15 فروردین سال آینده در سطح شهراعمال می  شود و از طرفی شهرداران مناطق کارهای خود را از ازقبیل آذین بندی میادین، نصب المان‌ها در سطح شهر، شست و شو و آماده‌سازی سرویس‌های بهداشتی را شروع کرده اند.

شهردار زنجان، با اشاره به بحث لکه گیری آسفالت به ویژه خط کشی معابر با اعتباری بالغ  500 میلیون تومان انجام می‌گیرد و آماده سازی سی ان جی‌ها برای ارائه خدمات بهینه ، ارائه و معرفی اپلیکیشن و اینترنت رایگان نیز از دیگر برنامه‌های شهرداری برای استقال از نوروز ، تاکید کرد: یکی از برنامه‌های مهم شهرداری در ایام نووز راه اندازی تورهای زنجان گردی است و این کار با هدف معرفی جاذبه های تاریخی شهر انجام می گیرد.

معصومی، همچنین خاطرنشان کرد: برای رفاه خاطر شهروندان نیز بازارچه‌های موقت عرضه مستقیم محصولات کشاورزی نیز در چند نقطه شهر در حال آماده سازی است که به زودی به پایان می رسد.  

به گفته شهردار زنجان، شهرداری برای روز 13 فروردین روز طبیعت  نیز خدمات مورد نیاز به شهروندان از قبیل توزیع کیسه‌های زباله با هدف  جمع‌آوری زباله‌ها و  رها نکردن آن در دامان طبیعت  واطلاع رسانی لازم از وقوع  آتش سوزی احتمالی نیز ارائه خواهد کرد.

شهردار زنجان در پایان اضافه کرد:شهرداری همه ساله  برنامه‌های ویژه‌ای را در ایام نوروز برگزار می‌کند و علاوه بر آن قبل از عید نوروز المان‌های جدید نیز در سطح شهر نصب خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز