خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل:

96 طرح صنایع دستی و گردشگری در اردبیل جهت دریافت تسهیلات ثبت شد

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۹۶۷

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از ثبت 96 طرح صنایع دستی و گردشگری در این استان جهت دریافت تسهیلات اشتغال روستایی خبر داد.

به گزارش ایلنا، علیرضا دباغ عبداللهی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر تصریح کرد: از این تعداد 76 طرح در حوزه صنایع دستی و 20 مورد در حوزه گردشگری است.

وی افزود: از کل سهمیه تسهیلات اشتغال استانی سهم این اداره کل 25 میلیارد تومان است که 12.5 میلیارد تومان در بخش گردشگری و 12.5 میلیارد تومان در بخش صنایع دستی پیش بینی شده است.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان متذکر شد: این تسهیلات سقف داشته و حتی برای شهرستان ها سهمیه تعریف شده است.

دباغ عبداللهی متذکر شد: به همین دلیل در شهرستان ها باید فرمانداران اولویت های خود را مشخص کنند و بعد از ابلاغ اولویت ها به کارگروه استانی طرح ها را مصوب کرد.

وی با تاکید به اینکه این طرح از جمله طرح های اولویت دار دولت برای اشتغال زایی است، ابراز امیدواری کرد: ثمرات قابل توجهی در حوزه اشتغال صنایع دستی و گردشگری به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز