خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ستاد بحران کرمانشاه به ایلنا خبرداد:

ریزش کوه باعث مرگ جوان 31 ساله شد/ پاکسازی ریزش کوه در محورهای سرپل ذهاب و گیلانغرب

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۷۴۰

مدیرکل ستاد بحران استان کرمانشاه از مرگ جوان 31 ساله در گیلانغرب بر اثر رانش کوه بر روی منزل روستایی خبرداد.

رضا محمودیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره جزئیات این‌حادثه اظهار داشت: بامداد امروز بر اثر بارندگی شدید و ریزش کوه در روستای چمن گلین شهرستان گیلانغرب یک جوان 31 ساله جان باخت.

محمودیان افزود: به دلیل صعب العبور بودن منطقه امکان استفاده از ماشین‌های راهداری برای آوار برداری وجود نداشت ولی سرانجام با تلاش‌های مردم روستا و نیروهای امدادی جسد این جوان پس از چند ساعت از زیر آوار بیرون کشیده شد.

وی گفت: راه محور چمن گلین به گیلانغرب و گیلانغرب به سومار هم به شدت تخریب شده بود که توسط عوامل راه داری پاکسازی شد و هم اکنون تردد در این محورها در جریان است.

محمودیان عنوان کرد: شب گذشته نیز بر اثر بارندگی در روستای بیوند شهرستان کرمانشاه، باعث رانش کوه و تلف شدن 12 راس دام شد.

مدیرکل‌ستاد بحران استان کرمانشاه تصریح کرد: از چند روز قبل طی‌چند اطلاعیه از سوی سازمان هواشناسی استان کرمانشاه وضعیت بارندگی در این استان به مردم اعلام شد.

وی در پایان افزود: مدتی است از ساکنین روستای چمن گلین در شهرستان گیلانغرب به دلیل کوهستانی بودن و صعب العبور بودن و احتمال حوادث طبیعی خواستار جابجایی روستا شده ایم ولی مردم این روستا حاضر به جابجایی نیستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز