خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

رضایت خانواده شاکر با اهدای عضو فوتبالیست جوان

asdasd
کد خبر : ۵۸۸۷۵۹

مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از رضایت خانواده شاکر با اهدای عضو فوتبالیست جوان خبرداد.

علیرضا باقری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، با اعلام این خبر اظهار داشت: احمد رضا شاکر جوان 17 ساله یکی از همراهان "مهدی قائدی"هافبک تیم جوانان استقلال تهران در خودروی ام. وی. ام بود که ساعت 1:30 بامداد روز دوشنبه هفته جاری بر اثر تخطی از سرعت مطمئنه در بلوار امام علی (ع) شهر بوشهر واژگون شد.

 باقری افزود: در این حادثه شاکر بر اثر ضربه مغزی به کما رفت و روز گذشته با تست هایی که بر روی این بیمار توسط پزشکان متخصص انجام شد مرگ مغزی این بیمار را اعلام و تایید کردند.

وی گفت: با اعلام مرگ مغزی این بیمار توسط پزشکان متخصص، در 2 نوبت صحبت کردن در مورد اهدای عضو با خانواده این جوان ورزشکار مرگ مغزی ساعت 23 شب گذشته پدرش با حضور در بیمارستان شهدای خلیج فارس با اهدای اعضای بدن فرزندش به بیماران نیازمند پیوند موافقت کرد.

باقری عنوان کرد: تیم تخصصی پزشکی پیوند عضو بیمارستان نمازی شیراز امروز به استان بوشهر سفر کردند و امشب عمل پیوند عضو برای بیماران نیازمند انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: وضعیت مهدی قائدی نیز که دچار آسیب و مصدومیت از ناحیه داخلی بود رو به بهبودی است و بیمار هوشیاری به نسبت کاملی دارد.

احمد رضا شاکر 17 ساله و بازیکن تیم آبی پوشان تهران بود و از بستگان مهدی قائدی بود در جریان سفر قائدی به بوشهر، وی را همراهی می‌کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز