خبرگزاری کار ایران

رئیس جمعیت هلال احمر کوهرنگ به ایلنا خبر داد:

فوت دو برادر جوان در غار چما کوهرنگ بر اثر ریزش یخ

asdasd
کد خبر : ۵۳۱۵۸۱

رئیس اداره جمعیت هلال احمر شهرستان کوهرنگ از مرگ دو برادر جوان بر اثر ریزش کوه یخ در غار چما خبرداد.

بیژن طاهری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: ساعت 13:45 دقیقه روز گذشته اعضای یک خانواده از استان فارس، شهرستان شیراز برای گردش به غار یخی چما در شهرستان کوهرنگ آمده بودند که دچار حادثه شده و بر اثر ریزش یخ از سقف این غار دو جوان ۳۲ و ۲۷ ساله کشته و پدر ۵۸ ساله آنها از ناحیه زانو مصدوم شد.
 
طاهری افزود: بدلیل صعب العبور بودن منطقه و جاده خاکی به سمت غار و عدم آنتن دهی تلفن همراه این حادثه تقریبا ساعت 3:30 دقیقه به اداره جمعیت هلال احمر شهرستان کوهرنگ اطلاع رسانی شد و سریعا دو اکیپ نیروی امدادی و یک اکیپ نیروی اورژانس به منطقه اعزام شد.
 
وی عنوان کرد: نیروهای امدادی پس از اقدامات اولیه، دو فرد فوتی و مرد میانسال مصدوم را به بیمارستان منتقل کردند.
 
رئیس اداره جمعیت هلال احمر شهرستان کوهرنگ تصریح کرد: در غار یخی چما موارد فوتی در سال های گذشته داشته ایم ولی ریزش یخ برای اولین بار بوده که اتفاق افتاده است.

 طاهری در پایان گفت: دلیل ریزش یخ این غار می‌تواند بدلیل روزهای خیلی گرم و شب‌های خیلی سرد این منطقه باشد که باعث سستی و شکستگی این یخ ها شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز