خبرگزاری کار ایران

صبح امروز رخ داد؛

مرگ کارگر کارخانه آلومینیوم جنوب بر اثر تصادف

asdasd
کد خبر : ۵۹۳۳۵۵

صبح امروز یکی از کارگران پیمانکاری کارخانه آلومینیوم جنوب، پس از برخورد با خودروی سنگین، جان خود را از دست داد.

به گزارش ایلنا، صبح امروز (۲۴ بهمن ماه) یکی از کارگران پیمانکاری کارخانه آلومینیوم جنوب که تحت مسئولیت شرکت پیمانکاری صفا فولاد در این واحد مشغول کار بود، در مسیر کارخانه با یک خودروی سنگین برخورد و بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

صمدی (سرپرست کارگاه شرکت پیمانکاری صفا فولاد) ضمن تایید این مطلب به خبرنگار ایلنا گفت: فرد فوت شده از کارگران پیمانکاری شرکت آلومینیوم جنوب بود که در مسیر کارخانه بر اثر تصادف با خودرو کامیون جان خود را از دست داد.

به گفته وی، عمار فیاض (کارگر جان‌باخته) متولد ۱۳۶۸ اهل بیرم شهرستان لارستان بود که مدت کوتاهی است مراحل استخدامی و بیمه‌اش انجام شده و در کلاس‌های ایمنی شرکت کرده و آموزش‌های لازم را گذرانده بود.

براساس اظهارات سرپرست کارگاه شرکت پیمانکاری صفا فولاد، در این حادثه شدت برخورد با کارگری که جان‌باخته آنقدر شدید بود که پیکر وی چند متر آن طرف‌تر از محل حادثه پرتاب شده بود.

وی گفت: راننده خودرو سنگین دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شده است.

مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب (سهامی خاص) در سال ۱۳۸۲ در منطقه ویژه اقتصادی لامرد در استان فارس تاسیس شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز