خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان:

مردم با وجود مشکلات به آرمان‌های‌انقلاب پایبندند/ سیاه‌نمایی دستاوردهای انقلاب بی‌انصافی است

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۵۹۱

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان گفت: مردم با وجود مشکلات موجود به آرمان های انقلاب پایبندند و استکبار توفیقی در تفرقه انداختن بین مردم و مسئولان نخواهد داشت.

به گزارش ایلنا، آیت الله هادی ملکوتی روز یکشنبه در جشن سالگرد چهل سالگی انقلاب در جمع مردم تبریز با اشاره به ویژگی های انقلاب اسلامی ایران، گفت: درون مایه معنوی و رهبری ولی فقیه وجه ممیزه این انقلاب نسبت به سایر حرکت های انقلابی دنیاست.

وی با بیان اینکه ملت ایران در سال 1357 پای به صحنه گذاشت و در برابر استکبار جهانی هم صدا شد تا رژیم 2500 ساله شاهنشاهی را نابود کند، اظهار کرد: این انقلاب منحصر بفرد بود و ساختار تمامی تحولات سیاسی را بهم زد.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان با بیان اینکه حرکت های مردم ایران در سال 57 مایه عبرتی برای همه است، گفت: منافع نامشروع آمریکا در منطقه به خطر افتاد و از این رو درصدد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: مردم ایران انقلاب کردند تا آمریکا و اسرائیل احساس خطر کنند و نخبگان دینی در راس امور کشور قرار گیرند، گفت: مسئولان رده بالای نظام اهل سوء استفاده و خیانت به مردم نیستند و به هیچ وجه به دشمنان لبیک نمی گویند.

وی با اشاره به اینکه در هشت سال جنگ تحمیلی کوچکترین امتیازی به دشمنان ندادیم و پرچم جمهوری اسلامی را سرافراز نگه داشتیم، ادامه داد: مردم با وجود مشکلات موجود به آرمان های انقلاب پایبندند و استکبار توفیقی در تفرقه انداختن بین مردم و مسئولان نخواهد داشت.

آیت الله ملکوتی با بیان اینکه هیچ مسئولی در نظام اسلامی بدون رای مردم انتخاب نمی شود، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی هم با نظر خبرگان که با رای مردم انتخاب شده اند، تعیین می شود.

وی با بیان اینکه هدف دشمنان زیر سووال بردن شخصیت های جمهوری اسلامی است گفت: اتحاد و انسجام ملی مانع از تحقق توطئه های دشمنان می شود.

جشن 40 سالگی انقلاب در تبریز با قرائت قطعنامه راهپیمایی 22 بهمن و سردادن شعارهایی چون" آذربایجان اویاخدی - انقلابا دایاخدی" و "تبریزلی لر قان وئرر - ولایته جان وئرر" پایان یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز