خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

آیت الله هاشمی سیاستمداری دوراندیش بود/ سعه صدر او برای انقلاب الگو بود

asdasd
کد خبر : ۵۸۰۱۳۷

استاندار البرز با بیان اینکه اعتدال و سعه صدر مرحوم آیت الله هاشمی، الگو است، گفت: ایشان مفسر قرآن، سیاستمداری دوراندیش و از استوانه های انقلاب اسلامی محسوب می شدند.

به گزارش ایلنا از کرج، محمدعلی نجفی استاندار البرز صبح امروز در جمع خبرنگاران، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره  آیت‌الله هاشمی رفسنجانی،اظهار داشت: ایشان مفسر قرآن، سیاستمداری دوراندیش و از  استوانه های انقلاب اسلامی محسوب می شدند.

نجفی نقش تاثیرگذار مرحوم آیت الله رفسنجانی در دوران مبارزات انقلاب اسلامی و پس از آن را در ابعاد سیاست داخلی و خارجی، اقتصادی، نظامی و امنیتی کشور نیز مورد اشاره قرار داد و با نام بردن از ایشان به عنوان سردار سازندگی گفت: سنگ بنای راه اندازی بسیاری از سدها، کارخانه ها و کارگاه های تولیدی صنعتی و طرح های زیربنایی و دانشگاهی پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، مرهون تلاش‌های ایشان بوده است.

وی سعه‌صدر ایشان را قابل توصیف دانست و افزود: اعتدال و اوج سعه صدر ایشان در جایی که به نفع انقلاب بود الگو است.

استاندار البرز یادآور شد: ایشان یاور رهبر انقلاب اسلامی و از شاگردان امام خمینی (ره) بودند که با توجه به شرایط مختلف کشور چه قبل و بعد از شکل گیری انقلاب اسلامی، با ره توشه ای گرانبها از خدمت به ملت به دیار باقی شتافتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز