خبرگزاری کار ایران

نجفی به مدیرکل جدید البرز تاکید کرد:

تاثیر فراگیر فرهنگ و هنر در جامعه/ گفتمان اعتدال در استان پیگیری شود

asdasd
کد خبر : ۵۷۹۴۵۸

استاندارالبرز با بیان اینکه کار در حوزه فرهنگ و هنر بسیارگسترده، فراگیر و در عین حال اثرگذاراست، گفت: انتظار می رود با شناخت مرزها و حریم سیاست های دولت، گفتمان اعتدال که کارکرد اصلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، اجرایی شود.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی امروز در دیدار سیدهادی حسینی، معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ضمن قدردانی از تلاش های علی خیلدار، مدیرکل سابق ارشاد، گفت: شکافی که تا پیش از این بین هنرمندان و اهالی رسانه در استان وجود داشت در زمان مدیریت وی در مسیر هماهنگی با بخش های فرهنگی، هنری و رسانه ای قرار گرفت.

نجفی افزود: در مدت سرپرستی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، جز تلاش و همراهی با اندیشه های دولت از آقای خیلدار چیزی ندیدیم.

وی گفت: مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز نیز حرف های اهالی هنر، رسانه و فرهنگ را که از روی دلسوزی است بشنود و در برنامه های خود در نظر گیرد.

استاندار با بیان اینکه کار در حوزه فرهنگ و هنر سخت است، ضمن اشاره به سوابق "ناصر مقدم" مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز افزود: انتظار می رود با شناختی که از وظایف و رسالت های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وجود دارد در استان نیز فضای فرهنگ و هنر با حفظ ارزش ها و اخلاق به سمت گفتمان اعتدال و توازن جهت پیدا کند.

نجفی همچنین با اشاره به اینکه جامعه فرهنگ و هنر را قشرهای مختلفی با نظرات متفاوتی تشکیل می دهند و رسالت این وزارتخانه نیز هماهنگی بین کارکردهای هنرمندان و اهالی رسانه است، تصریح کرد: کار در  حوزه فرهنگ و هنر بسیار اثرگذار است و باید مرزها را شناخت و در حریم سیاست دولت و وزارت ارشاد حرکت کرد.

وی با بیان اینکه نگاه دولت در استان نیز کمک به پویایی هر چه بیشتر این بخش است، گفت: مدیرکل جدید ارشاد باید شرایطی را فراهم کنند تا اصحاب رسانه، انجمن های فرهنگی و هنری و سایر تشکل ها در کنار هم فعالیت های موثری را داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز