خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

دلایل تغییر معاون آموزش و پرورش لرستان/ تغییر ربطی به حواشی اخیر نداشت

asdasd
کد خبر : ۵۷۹۸۵۵

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه تغییر در سطح مدیران آموزش و پرورش امری طبیعی و اجتناب ناپذیر است، گفت: این تغییر هیچ ارتباطی به حواشی اخیر در حذف بخشی از اذان در جزوه آموزشی ندارد.

خدانطر دریکوند در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب در تشریح دلایل تغییر معاون آموزش و پرورش لرستان گفت: تغییر معاون پرورشی آموزش‌ و پرورش لرستان یک تصمیم اداری و مدیریتی بود که معمولا در سطح مدیران آموزش و پرورش اتفاق می افتد.

وی ضمن رد هرگونه ارتباط این تغییر با حواشی به وجود آمده در حذف عبارت "اَشْهَدُ أَنَّ عَلِیَّاً وَلِىُّ اللّهِ" از کتاب احکام دوم متوسطه پسران گفت: این موضوع هیچ ارتباطی با این اشتباه سهوی نداشت و قویا این موضوع را تکذیب می‌کنم.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: امیدواریم با حضور نیرو‌های تازه نفس و جدید، فعالیت‌های این معاونت به خوبی پیش برود.

دریکوند با بیان اینکه محسن یوسفند معاون اسبق آموزش و پرورش لرستان از مدیران ارزشی و خوشنام استان محسوب می شود، اظهار داشت: به احتمال زیاد از ایشان در جایگاه دیگری در پست‌های اجرایی آموزش و پرورش استفاده خواهد شد تا از تجربیات و اندوخته‌های ایشان به نحو مطلوب بهره گیری شود.

وی عنوان کرد: محمدحسین احمدی به عنوان سرپرست جدید معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان منصوب شد.
 
چندی پیش در جزوه آموزشی مقطع دوم دبیرستان عبارت "اشهد و ان علیا ولی الله" حذف شده بود که این مسئله با اعتراض مردم و نمایندگان مجلس همراه شد.

بعد از انتقاد‌های فراوان آموزش و پرورش استان ضمن عذرخواهی، کتاب‌های مربوطه را جمع‌آوری کرد و دو نفر از کارکنان این اداره هم استعفا دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز