خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب زنجان خبر داد:

امسال بیش از 147 میلیارد ریال در بخش آب شهر زنجان هزینه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۷۶۳۱۷

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب‌استان زنجان با بیان این مطلب که اقدامات گسترده‌ای در راستای ارتقای شاخص‌های مربوط به آب‌شهری زنجان در سال جاری انجام شده، گفت: 99.60 میلیارد ریال پروژه امسال در بخش آب شهر زنجان عملیاتی شده و یا در دست اجراست.

به‌گزارش‌خبرنگار ایلنا از زنجان، علیرضا جزء قاسمی امروز شنبه با اعلام این‌ خبر اظهار کرد: تکمیل و بهره‌برداری از مخزن 15000 متر مکعبی 3 غربی شهر زنجان با اعتبار 35 میلیارد ریال تجهیز و راه‌اندازی ایستگاه پمپاژ 3 شرقی زنجان و بهسازی و محوطه‌سازی مخزن امیرکبیر با اعتبار 40 میلیارد ریال از جمله این طرح هاست.

وی به خرید 14 دستگاه فلومتر مغناطیسی به ارزش 11 میلیارد ریال نیز اشاره کرده و افزود: این تعداد فلومتر جهت نصب در ورودی و خروجی مخازن شهر زنجان خریداری شده که هدف از اجرای آن مدیریت و کنترل مصرف آب است.

جزء قاسمی همچنین به خرید یک دستگاه دیزل ژنراتور با قدرت 880 کیلو وات جهت نصب در ایستگاه پمپاژ 2 غربی زنجان اشاره کرده و اعلام کرد: این ژنراتور به ارزش بیش از 7 میلیارد ریال خریداری شده و تا پایان سال جاری عملیات نصب آن تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان به انجام عملیات اصلاح شبکه در بافت فرسوده شهر زنجان به طول 2 کیلومتر و با اعتبار 4 میلیارد ریال اشاره کرده و افزود: 270 فقره انشعاب در این طرح مورد اصلاح و بازسازی قرار گرفت.

جزء قاسمی همچنین اعلام کرد: پروژه اصلاح شبکه آب شهر زنجان نیز به طول 13 کیلومتر همراه با تعویض انشعابات با برآورد اولیه 20 میلیارد ریال در مرحله تهیه اسناد مناقصه بوده و پروژه اجرای خطوط انتقال آب به مناطق شمال شرق زنجان نیز به طول 2600 متر به رقم قرارداد 28 میلیارد ریال به زودی اجرایی خواهد شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان همچنین شروع عملیات نصب یک دستگاه مخزن 1000 متر مکعبی پیش ساخته در شهر ارمغانخانه را یادآورد شده و افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر 2 و نیم میلیارد ریال در دست اجراست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز