خبرگزاری کار ایران

معاون بهره‌برداری شرکت آبفای زنجان تاکید کرد:

استفاده از شیر آلات اهرمی باعث کاهش 30 درصدی مصرف آب می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۴۶۴۱۲

معاون بهره‌برداری شرکت آبفای استان زنجان تاکید کرد: مشترکین پر مصرف می‌توانند جهت کاهش مصرف از سر شیرهای کاهنده آب و شیر آلات اهرمی استفاده کنند که این امر باعث کاهش 30 درصدی مصرف آب می‌شود .

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علیمحمد نادرخانی معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان زنجان ، امروز با اعلام این خبر گفت : با توجه به خشکسالی های 15 سال اخیر و افت سطح آب های زیرزمینی و کاهش ذخیره آب سد تهم در حال حاضر تنها راهکار موجود ، بهینه سازی مصرف آب است که می تواند تاثیر بسیار بالایی در صرفه جویی در مصرف آب داشته باشد .

وی افزود: مشترکین می‌توانند با استفاده از تجهیزات کاهنده مصرف آب و همچنین ایجاد تغییرات رفتاری در نحوه مصرف آب حدود 30 تا 50 درصد در مصرف آب صرفه جویی نمایند و شرکت های آبفای می توانند از محل صرفه جویی نیاز آبی جدید را پاسخگو باشند .

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان در ادامه به میزان مصرف آب شرب در استان اشاره کرد و گفت : طی (سال 94) 50 میلیون و 766 هزار و 191 متر مکعب مصرف آب در استان مصرف شده که این میزان در 8 ماهه نخست سالجاری 38 میلیون و 10 هزار و 232 متر مکعب به مصرف رسیده است.

نادرخانی از واگذاری 7هزار و 163 فقره انشعاب آب و 4 هزار و 463فقره انشعاب فاضلاب در 9 ماهه نخست سالجاری خبر داد .

وی افزود : رفع 6هزار و 692 فقره حوادث انشعابات مشترکین ، یک هزار و 421 فقره حوادث شبکه توزیع ، 7 هزار و 110 فقره تعویض کنتور و تبدیل961 فقره انشعابات غیرمجاز به مجاز از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز