خبرگزاری کار ایران

بیانیه دانشجویان دانشگاه صنعتی ارومیه برای حل مشکلات صنفی

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۸۹۸

دانشجویان دانشگاه صنعتی ارومیه برای حل برخی مشکلات صنفی خود بیانیه ای منتشر کردند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ارومیه دانشجویان دانشگاه صنعتی ارومیه در بیانیه‌ای برای رفع برخی از مشکلات صنفی در داخل دانشگاه تاکید کردند.در بخشی از این بیانیه آمده است: « دانشگاه صنعتی ارومیه از سال 1384 تاسیس شده است و همانند دانشگاه های تازه تاسیس مشکلات زیادی را داشته است،حال ما امضا کنندگان این نامه، بسیار کوتاه درخواست خود را می گوییم.

آقایان و خانم های مسئول، دانشگاه ما خوابگاه های ملکی را به بخش خصوصی واگذار کرده اند،این کار باعث متحمل شدن هزینه های زیادی مالی برای دانشجویان غیر بومی در این دانشگاه شده است.

میزان کیفیت غذای دانشگاهی که از لحاظ کیفیت دانشجویی متاسفانه در حد واندازه یک غذای دانشجویی به حساب نمی آید که باعث گلایه مندی بسیاری از دانشجویان از این امر در داخل دانشگاه شده است.

ازدیگر مشکلاتی که امروزه قابل مشهود عدم وجود کلاس های درسی به اندازه کافی است که در مقابل ورود دانشجویان جدید الورود و رشته های جدیدی که به این دانشگاه هر سال اضافه می شود جوابگو نیست.

و همچنین به دلیل خالی نبودن کلاس ها زمان برخی از دروس اساسی و اصلی رشته ها بعد از ساعت نزدیک به ایام شب تشکیل می شود که باعث برخی مشکلات رفت و آمدی برای دانشجویان شده است.

همچنین از شورای فضای مجازی که در داخل دانشگاه تشکیل شده است امید است اعتماد بیشتری دانشجویان این دانشگاه داشته باشند،وبسترمناسبی برای فعالیت دانشجویان در فضای مجازی دانشجویان صنعتی ارومیه فراهم آورند.

در خاتمه از مسئولین بزگوار خواستار هستیم به هیئت علمی این دانشگاه اعتماد کنند،و رئیس آینده دانشگاه صنعتی ارومیه را از بین هیئت این دانشگاه انتخاب نمایند.

 متن این بیانیه بزودی به وزیر محترم علوم و تحقیقات و فناوری ایران،هیات رئیسه محترم مجلس شورای اسلامی،کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس شورای اسلامی،استاندار محترم آذربایجان غربی ونمایندگان محترم مردم آذربایجان غربی در مجلس تقدیم خواهد شد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز