خبرگزاری کار ایران

نماینده تاکستان مطرح کرد:

ورود یک مدیر زن به مسئولیت میدانی را به فال نیک می‌گیریم

asdasd
کد خبر : ۵۷۲۰۳۱

نماینده تاکستان گفت: انتصاب یک بانو به سمت مدیرکلی جهاد کشاورزی را که مسئولیتی میدانی و عملیاتی است به فال نیک می گیریم .

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، بهمن طاهرخانی رئیس‌مجمع نمایندگان استان در مراسم معارفه فاطمه خمسه مدیرکل جهاد کشاورزی افزود: نظم، انضباط و انعطاف پذیری از ویژگی‌های زنان است و اگر در دنیا فمینیزم داریم در ایران و از نگاه اسلام توجه ویژه به نقش زنان در خانواده و اجتماع شده است.

وی با اشاره به اصل20 و 21 قانون اساسی‌کشور خاطرنشان کرد: اگرچه در اصل 20 قانون‌اساسی به برخورداری یکسان زنان و مردان از حقوق انسانی و اجتماعی و اقتصادی و سیاسی اشاره دارد ولی اصل 21 به طور ویژه به حقوق بانوان توجه کرده و ایجاد زمینه مساعد برای رشد شخصیت زنان و احیای حقوق مادی و معنوی ایشان را وظیفه دولت می داند.

وی در پایان تأکید کرد: انتظار ما از مدیریت جدید جهاد کشاورزی استان ایجاد تحول بنیادین در این عرصه است چراکه وی پرچم‌دار این حرکت در استان به شمار می‌رود لذا در صورت موفقیت زمینه را برای حضور دیگر بانوان در عرصه‌های مدیریتی ایجاد می‌کند.

در حاشیه این مراسم طاهرخانی به طنز خطاب به مردان حاضر در جلسه گفت: اگر مردان حواس‌شان نباشد و توانمندی کافی نداشته باشند باید در خانه بنشینند و زنان تدبیر کشور را به عهده گیرند.

گفتنی است فاطمه خمسه اولین زنی است که در کشور به سمت مدیر کلی جهاد کشاورزی استان منصوب می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز