خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم یزد در مجلس:

شورای شهر باید پارلمان محلی شهر باشد

asdasd
کد خبر : ۵۶۵۸۰۳

نماینده مردم یزد و اشکذر گفت: معتقدیم که شهردار، مسئول شهر و شورای شهر، پارلمان محلی شهر است و مسئولیت اداره شهر باید برعهده این دو نهاد باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید ابوالفضل موسوی بیوکی افزود: ۷۰ درصد از مراجعات مردم به نمایندگان مجلس، مربوط به مشکلات شهری و وظایف شهرداری‌ها است که با اجرای مدیریت واحد شهری این مشکلات برطرف می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت‌هایی که در گذشته برای اجرای مدیریت یکپارچه انجام شده، گفت: زمانی که در وزارت کشور مسئولیت داشتم در برنامه چهارم ۲۳ وظیفه برای شهرداری در بحث مدیریت واحد احصا شد و در برنامه ششم قرار گرفت؛ البته در آن زمان با موانعی در اجرای این مسئولیت‌ها روبرو شدیم.

عضو کمیسیون عمران خاطر نشان کرد: توانایی پذیرفتن این مسئولیت از سوی شهردار و نیروهای شهرداری یزد بعنوان یک الگو در سطح کشور وجود دارد و البته شورای اسلامی شهر هم باید این مساله را پیگیری نماید.

موسوی بابیان اینکه امروز شهر یزد ابعاد ملی و فراملی دارد، اظهار داشت: شهر یزد به دلیل جهانی شدن باید استانداردهای جهانی هم داشته باشد؛ به همین دلیل لازم است در مدیریت و اداره شهر لایحه مدیریت یکپارچه شهری را مورد توجه قرار دهیم.

وی تاکید کرد: به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اعلام  آمادگی می‌کنم تا مسئله مدیریت یکپارچه شهری را که لازمه اداره شهر است، پیگیری و دنبال کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز