خبرگزاری کار ایران

عباس وثیق‌نیا:

سازمان نظام مهندسی در زلزله‌ غرب کشور به وظایفش عمل کرده/ هجمه‌های ناروایی علیه سازمان مطرح می‌کنند

کد خبر : ۵۶۴۶۲۱

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین گفت: سازمان نظام مهندسی علی‌رغم همه انتقادات شدت و تعداد کشته‌های زلزله غرب کشور به وظایفش عمل کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عباس وثیق‌نیا در سلسله نشست‌های "معماری معاصر شده" که در سالن اجتماعات سازمان نظام مهندسی قزوین برگزار شد، گفت: مدتی است هجمه‌های بسیاری علیه سازمان نظام مهندسی مطرح می‌شود. متاسفانه هفته پیش در مجلس شورای اسلامی یکی از نمایندگان محترم هر هجمه ناروایی که بود نسبت به سازمان نظام مهندسی مطرح کرد. این نادیده انگاشتن همه فعالیت‌ها و خدمات مهندسان در این سال‌ها است.

وی ادامه داد: علی‌رغم  همه انتقادات شدت و تعداد کشته‌های زلزله غرب کشور در مقایسه با زلزله‌های بزرگ گذشته نشان می‌دهد سازمان نظام مهندسی با همه کاستی‌ها به وظایفش عمل کرده، هر چند معتقدم نمی‌بایست کشته‌ای در این زلزله می‌بود.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین درباره فعالیت‌های سازمان پس از زلزله غرب کشور افزود: سازمان نظام مهندسی قزوین از همان ابتدای این رخداد سه گروه از مهندسان مجرب خود را به غرب کشور فرستاد.

وی تاکید کرد: باید توجه داشته باشیم این هجمه‌ها در حالی است که اتفاقا ساختمان‌هایی که توسط مهندسان یا تحت نظارت مستقیم مهندسان اجرا شده‌اند کمترین آسیب را دیده‌اند.

در پایان نیز وثیق‌نیا گزارشی از عملکرد سازمان نظام مهندسی از ابتدای فعالیت این سازمان در قزوین از سال ۱۳۷۷تاکنون ارائه داد.

همچنین سید محمد بهشتی رئیس پژوهش‌گاه سازمان میراث‌فرهنگی و عضو شورای‌عالی این سازمان میهمان این همایش بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز