خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی به ایلنا خبرداد:

بزودی شاهد راه‌اندازی تاکسی آنلاین در ارومیه خواهیم بود

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۸۸۲

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی گفت: از سال گذشته تاکنون ۵۶۰ دستگاه تاکسی نوسازی شده است.

فخرالدین معصوم زاده، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، گفت: با برنامه ریزی‌هایی که شده تا پایان سال جاری تاکسی آنلاین در شهر ارومیه راه اندازی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه منتظر دریافت مجوز از شهرداری برای راه‌اندازی فاز تاکسی آنلاین در ارومیه هستیم، تصریح کرد: تاکسی آنلاین ابتدا تاکسی‌های گردشی و پلاک قرمز و در مرحله بعدی تاکسی تلفنی‌ها را هم شامل می شود.

معصوم زاده با تاکید بر اینکه امروز زمان برای مردم بیش از گذشته با ارزش است، گفت: از مزایای استفاده از تاکسی آنلاین می‌توان افزایش درآمد برای رانندگان تاکسی، امنیت بالا برای شهروندان، رسیدن به مقصد در زمان کمتری اشاره کرد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی در ادامه در خصوص روند تعویض تاکسی‌های فرسوده آغاز شده است، گفت: در حال حاضر هزار تاکسی فرسوده در استان داریم که بایدنوسازی شوند.

وی افزود: از سال گذشته تاکنون ۵۶۰ دستگاه تاکسی نوسازی شده که۸۰ دستگاه آن بدون جایگزین تحویل شده که در نوع خود بی‌نظیر است.

وی در ادامه گفت: درحال حاضر ۵۱۲۸ تاکسی پلاک قرمز در استان فعال است که حدود ۷۰۰ دستگاه از آنها فرسوده است و نیاز به نوسازی دارد.

معصوم زاده در ادامه گفت: به دلیل شکایت متعدد همشهریان بابت پول خرد در کرایه تاکسی ها سازمان تاکسیرانی تصمیم دارد تا پایان سال جاری همه تاکسی ها را به دستگاه های پرداخت الکترونیکی مجهز کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز