خبرگزاری کار ایران

در حوزه صیانت از حقوق شهروندی؛

کسب رتبه سوم اداره کل تامین اجتماعی گیلان در بین دستگاه‌های اجرایی استان

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۹۴۸

اداره کل تامین اجتماعی گیلان با ١٤ پله صعود نسبت به دوره گذشته در رتبه سوم دستگاه‌های اجرایی استان در حوزه صیانت از حقوق شهروندان قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از رشت، روابط عمومی و امورفرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان گفت: این مجموعه براساس ارزیابی بعمل آمده ازسوی استانداری گیلان با اخذ ٩٨ امتیاز در رتبه سوم دستگاه‌های اجرایی استان در حوزه صیانت از حقوق شهروندی قرار گرفت.

در این ارزیابی که از سوی اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری همه ساله انجام می‌گیرد اداره کل تامین اجتماعی گیلان با صعود ١٤ پله‌ای در جدول امتیازات کسب شده از مجموعه فعالیت‌ها و مستندات در رتبه سوم رعایت حقوق شهروندی قرار گرفت .

ارتباط مستمر با شرکای اجتماعی، برگزاری نشست‌های مشترک، اطلاع رسانی‌های گسترده به مخاطبین از آخرین اخبار وقوانین ، توسعه خدمات غیرحضوری ، فضاسازی‌های محیطی مناسب و آشناسازی شهروندان با مقررات و اشاعه فرهنگ بیمه ای از جمله مهمترین عوامل این موفقیت بوده است .

شایان ذکر است براساس همین ارزیابی، اداره کل تامین اجتماعی گیلان از حیث فعالیت های حوزه حجاب و عفاف نیز در رتبه ششم دستگاه‌های اجرایی قرار گرفت .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز