خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا تشریح کرد:

کشف اختلاس شش میلیارد تومانی در مسکن مهر آستارا

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۳۰۸

فرماندار آستارا گفت: متهمان و کلاهبرداران اختلاس مستقیم شش میلیارد تومانی در مسکن مهر شهرستان آستارا دستگیر وتحویل مقامات قضایی شده اند.

به گزارش ایلنا از آستارا، یونس رنجکش شب گذشته در جمع منتخبین شهرستان مرزی آستارا  با بیان اینکه سو استفاده های کلانی از مسکن مهر آستارا شده و شش میلیارد تومان در این حوزه اختلاس مستقیم صورت گرفته است، اظهار کرد: در حال حاضرتعدادی از متخلفان و اختلاس کنندگان در این زمینه دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده اند و پرونده ای با این موضوع  درحال بررسی است.

وی با تاکید بر اینکه تمامی حقوق مردمی که در این پرونده اختلاس به آنان آسیب مالی وارد شده است را به صورت جدی پیگیری می کنیم، افزود: به مردم آستارا در بحث مسکن مهر ظلم شده است و در تلاش هستیم تا فازهای اول و دوم  پروژه مسکن مهر و ۴۲۰ واحد آن را در آینده نزدیک واگذار کنیم.

فرماندار آستارا با اشاره به اینکه با افرادی که مانع توسعه شهرستان شوند و به هر طریقی در زمینه توسعه منطقه و ایجاد یک شهرستانی خلاق با محور گردشگری، سنگ اندازی کنند،  برخورد خواهد شد، گفت: در حال حاضر به عنوان وارث گرفتاری ها و کاستی های گذشته شهرستان آستارا مشغول به رفع این مشکلات و کمبودها هستم.

رنجکش ادامه داد: اشتغال پایدار در شهرستان آستارا هدف است.

وی سرمایه گذاری دولت تدبیر و امید در حوزه های خدمات تجاری و گردشگری در شهرستان مرزی آستارا را یادآور شد و افزود: خوشبختانه قطار توسعه آستارا در حوزه اقتصاد شتاب گرفته است و به زودی و با تکمیل خط ریلی بین المللی آستارا-آستارا شاهد تحولی عظیم در حوزه اقتصاد منطقه خواهیم بود.

وی از ورود نخستین کشتی لایروب اختصاصی بخش خصوصی کشور به منطقه ویژه اقتصادی  بندر آستارا خبر داد و گفت: یک فروند کشتی لایروب و یک فروند  پایلوت اختصاصی  برای بندر تجاری آستارا خریداری شده است تا علاوه بر حفظ عمق آب، شرایط برای ورود و پهلو گیری کشتی های پنج هزار تنی فراهم شود.

در پایان این نشست از عوامل و دست اندر کاران برگزاری نمایشگاه  ملی مطبوعات محلی در شهرستان آستارا که در شهریور ماه سال جاری برگزار شد، تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز