خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات ووشو استان کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:

اعزام 4 ووشوکار کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات انتخابی تیم ملی

asdasd
کد خبر : ۵۴۹۶۰۳

رئیس‌هیات ووشو استان کهگیلویه و بویراحمد از اعزام چهار ووشوکار این استان برای شرکت در مسابقات انتخابی تیم ملی خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "حجت‌الله امیری" در جمع خبرنگاران در یاسوج گفت: 4 ووشوکار کهگیلویه و بویراحمدی برای شرکت مسابقات انتخابی ملی ووشو ایران اسلامی به استان زنجان میزبان این مسابقات اعزام شدند.

وی این ووشوکاران را آقایان " پوریا مرزبان" در وزن ۶۰کیلو، "مهران کریمی" در وزن ۶۵ کیلو ، " حامد خواهشی در وزن ۷۵ کیلو " و  " محمد یزدان‌پناه " در وزن ۸۰ کلوگرم عنوان کرد.

رئیس هیات ووشو استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: مربیان ورزشکاران اعزامی به این مسابقات نیز آقایان " فرشاد لشکری و علیداد درخوران " هستند.

امیری، مدت زمان حضور این ورزشکاران در مسابقات انتخابی تیم ملی را چهار روز ذکر و اظهار امیدواری کرد ووشوکاران اعزامی به مسابقات عنوان شده بتوانند به تیم ملی راه یابند.

وی گفت: حدود یک هزار و 500 ووشوکار بیمه شده در کهگیلویه و بویراحمد در 24 باشگاه مشغول به فعالیت ورزشی در این رشته هستند.

این مسئول ورزشی کهگیلویه و بویراحمد افزود: از تعداد ووشوکاران بیمه شده در این استان حدود هزار نفر مرد و مابقی را خانم ها تشکیل می دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز