خبرگزاری کار ایران

از سوی سازمان غذا و دارو؛

فهرست فرآورده‌های غذایی غیرمجاز اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۵۴۹۳۲۹

از سوی سازمان غذا و دارو فهرست فرآورده‌های غذایی غیرمجاز اعلام شد.

به گزارش ایلنا، سازمان غذا و دارو در اطلاعیه‌ای فرآورده‌های غذایی آﺑﻠﯿﻤﻮ با نام تجاری ﮔﻞ اﻓﺸﺎن، ﭘﻨﯿﺮ ﺳﻔﯿﺪ ﻟﯿﻘﻮان با نام تجاری ﺧﺎﻟﻖ ﭘﻨﺎه، ﭘﻨﯿﺮ ﻟﯿﻘﻮان با نام تجاری ﺳﻮﭘﺮ ﻟﯿﻘﻮان دوﻟﺠﯿﻦ، ﻟﻮاﺷﮏ ﻣﺤﺼﻮل ﺗﻮﻟﯿﺪی ﭘﺮﻫﺎم ﺗﺮش با نام تجاری آی ﺗﺮش و ﻓﺮوش اﯾﻨﺘﺮﻧﺘﯽ قهوه ﺳﺒﺰ Green coffee با نام تجاری Slim & health را به دلیل نداشتن مجوز‌های بهداشتی غیرمجاز معرفی کرد.

در این اطلاعیه محصولاتی چون ﺷﮑﺮ با نام تجاری ﺷﻬﺪﻧﯽ، ﭘﻨﯿﺮ ﻟﯿﻘﻮان با نام تجاری ﻟﯿﻘﻮان، وﯾﻔﺮ ﺑﺎ ﻃﻌﻢ زﻧﺠﺒﯿﻞ با نام تجاری ﮐﺮﯾﻠﻮ CRILLOO، آﺑﻨﺒﺎت ژﻟﻪ‌ای ﻣﯿﻮه‌ای با نام تجاری ارس ﮐﯿﻮی، ﻋﺮق ﭼﻬﻞ ﮔﯿﺎه و ۲۷ ﮐﺎﺳﻨﯽ با نام تجاری ﮔﻞ اﻧﺪام، قند ﺷﮑﺮ- ﺣﺒﻮﺑﺎت با نام تجاری ﺳﻮرن، ﻧﻤﮏ ﯾﺪدار با نام تجاری واد، ﻋﺮق ﺑﻮﻣﺎدران ﻣﺤﺼﻮل ﺷﺮﮐﺖ اﺣﯿﺎی ﺳﻼﻣﺖ و ﮔﺰ ۱۲ درﺻﺪ رژﯾﻤﯽ ﺑﺪون ﻗﻨﺪ گز ۲۸ درﺻﺪﻣﻐﺰ با نام تجاری شرنی به دلیل جعل مستندات مورد نظر اداره کل نظارت و ارزیابی فرآورده‌های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو غیرمجاز محسوب می‌شوند.
 
سازمان غذا و دارو هدف از  اعلام  و معرفی اسامی محصولات نا معتبر  را مبارزه با ارائه محصولات غیر مجاز در سطح عرضه معرفی کرد و تقاضا دارد در صورت مشاهده محصولات نامبرده  در مراکز فروش،  معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور را مطلع کنند تا نسبت به جمع‌آوری آن‌ها اقدامات لازم  صورت گیرد.
 
بنابر این گزارش، شماره تلفن ۶۶۴۰۵۵۶۹ روابط عمومی سازمان جهت دریافت مشخصات مکان‌های عرضه فرآورده‌های غیرمجاز اعلام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز