خبرگزاری کار ایران

رئیس شرکت پخش فرآورده‍‌های نفتی بانه:

چهار هزار خانوار بانه از نفت سفید برای تامین انرژی استفاده می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۵۳۷

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه بانه گفت: 1200 خانوار شهری در بانه و بالغ بر 2800 خانوار در روستاهای این شهرستان از نفت سفید برای تأمین انرژی استفاده می کنند.

به گزارش ایلنا، واحد بلالی با اعلام این خبر گفت: بیشترین مصرف سوخت مربوط به دو ماهه نخست و چهار ماهه پایانی سال است و 85 درصد سوخت مورد نیاز برای فصول سرد امسال در 6 ماهه اول سال توزیع شده است.

وی شمار فروشندگی های عرضه سوخت نفت سفید و نفت گاز را 7 شعبه دانست و گفت: در بخش کشاورزی هم تمامی سهمیه سوخت مورد نیاز ادوات کشاورزی به جز کشت های پاییزه و مرغداری ها، به موقع توزیع شده و در اختیار کشاورزان و بهره برداران قرار گرفته است.

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ناحیه بانه با بیان آماری از ادوات کشاورزی مورد استفاده در این شهرستان گفت: در حال حاضر 583 دستگاه تراکتور، 160 دستگاه موتور آب کشاورزی گازوئیل سوز و 27 دستگاه نفت سوز ، 17 دستگاه کمباین، 7 دستگاه ادوات باغی و 47 دستگاه تیلر و کولیتوارتور فعالیت می کنند و این در حالی است که سهمیه هر دستگاه تراکتور در فصل بهار 1200 لیتر و در فصل تابستان 1500 لیتر و در پاییز نیز 900 لیتر نفت گاز است.

بلالی در ادامه میزان نفت گاز توزیع شده در 6 ماهه نخست سالجاری را بالغ بر 2 میلیون و 62 هزار لیتر شامل تراکتور 1556600 لیتر، کمباین 72800 لیتر، موتور آب 139850، ماشین آلات غیر راهسازی 156300 لیتر و توزیع برای مصارف متفرقه 136700 لیتر عنوان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز