خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس مطرح کرد:

10 هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل نهایی 6 خط قطار شهری شیراز

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۳۰۱

استاندار فارس گفت: برای اتمام 6 خط قطار شهری شیراز حدود 10 هزار میلیارد تومان اعتبار لازم است که باید با تامین منابع اعتباری در مدت زمان مناسب به بهره برداری برسد.

به گزارش ایلنا، اسماعیل تبادار که در حاشیه بازدید از خطوط قطار شهری شیراز سخن می‌گفت، افزود: تاکنون دو هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار در پروژه قطار شهری شیراز هزینه شده است.

استاندار فارس بر استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی برای جبران کمبود اعتبارات دولتی در پروژه‌های کلان و مهم کلان شهر شیراز تاکید کرد.

نماینده عالی دولت در استان فارس با تاکید بر فراهم کردن تسهیلات برای بخش خصوصی و تکریم آن‌ها و واگذاری کارها به آن ها بر اساس دیدگاه های کارشناسی، تصریح کرد: برای رسیدن به توسعه و پیشرفت راهی جز استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی در کنار اعتبارات دولتی نداریم.

وی سازماندهی حمل و نقل درون شهری به ویژه مترو در کلان شهر شیراز که نقش آفرینی در بحث ترافیکی دارد را یکی از ضرورت های اساسی برشمرد گفت: تکمیل و توسعه قطار شهری یکی از اولویت های مهم مدیریت ارشد استان است که هر همکاری بر اساس نظام تحلیل هزینه-فایده به صورت کارشناسی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی کارهای بزرگ معمولا به صورت جمعی و با همکاری نهادهای مختلف صورت می‌گیرد، اظهار داشت: بر اساس اولویتی که قطار شهری برای مدیریت ارشد استان دارد همه نوع همکاری را بر اساس نظام تحلیل هزینه-فایده به صورت کارشناسی در دستور کار قرار می‌گیرد.

تبادار با بیان این که همه مسائل مرتبط با قطار شهری باید مورد توجه قرار گیرد تا خطاها در اجرا به حداقل رسیده فضای پرنشاطی در ایستگاه ها فراهم شود، افزود: با وجود کمبود اعتبارات، باید تلاش شود با همین تنگناها، این پروژه پیشرفت مناسبی داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز