خبرگزاری کار ایران

علوی خواستار تشکیل شورای تامین برای وضعیت رودخانه های رشت‌شد

احیای رودخانه‌های رشت در انتظار 50 میلیارد تومان اعتبار مصوب

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۴۳۱

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اختصاص پنجاه میلیارد تومان اعتبار به منظور ساماندهی دو رودخانه رشت تصریح کرد: از این مبلغ تا کنون پانزده میلیارد تومان اختصاص یافته است که دردی را دوا نمی کند.

به گزارش ایلنا از رشت، رئیس شورای اسلامی شهر رشت در مراسم معارفه شهردار رشت که در سالن شهدای نیروی انتظامی این شهر برگزار شد ضمن خیر‌مقدم به حاضران  و گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: امروز شصت و پنجمین شهردار رشت معارفه می شود. شورای پنجم رشت در ابتدای فعالیت خود توجه‌اش به انتخاب شهردار معطوف شد و با انجام مصاحبه های مختلف و بررسی همه جانبه مسعود نصرتی با یازده رای توسط اعضای شورا انتخاب شد.

سید امیر حسین علوی افزود: با اذعان به اینکه مسعود نصرتی فردی توانمند و با تجربه است گفت: معیار اعضای شورای رشت در خصوص انتخاب وی تجربه، توانمندی،تعامل و… بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت به موضوع جمع‌آوری روان آبهای سطحی اشاره و گفت: در دوران فعالیت شورای چهارم رشت با اجرای طرح جمع‌آوری روان آبهای سطحی مشکل آبگرفتگی معابر و خیابان‌های رشت برطرف شد و خوشبختانه امروز نگرانی در رشت از این بابت  وجود ندارد.

علوی با اشاره به توقیف مداوم حساب شهرداری رشت توسط برخی از دستگاههای دولتی گفت: حساب شهرداری رشت به‌علت بدهی مدام توسط برخی از دستگاههای دولتی در حال توقیف است و ما انتظار داریم تعامل بیشتری با شهرداری رشت داشته باشند و در شرایط فعلی باید بگویم  شهرداری رشت واقعا مظلوم است و اگر به  واسطه داشتن نیروهای توانمند و خلاق و… نبود شاید با بحران های اجتماعی مواجه می شدیم.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با تقدیر از عملکرد فرامرز جمشیدپور سرپرست شهرداری رشت گفت: طی این مدت سرپرست شهرداری رشت اقدامات خوبی انجام داد .

وی خواستار تشکیل شورای تامین برای وضعیت رودخانه های رشت شد و گفت: وضعیت رودخانه های رشت واقعا نگران کننده است و  احیاء و بازسازی آن نیازمند عزم و اعتبارات ملی است.

علوی با تاکید بر استوار کردن اقتصاد شهر رشت برمبنای گردشگری بیان کرد: اگر بخواهیم مشکل اشتغال جوانان رشت برطرف شود باید به این مبحث گردشگری توجه کنیم و شورای پنجم رشت به نمایندگی از مردم رشت قصد انجام  کارهای بزرگ و ماندگار دارد  و بنده قول می دهم که یازده عضو شورای رشت با اتحاد و همبستگی و به دور از سر و صداها در راستای توسعه و اعتلای رشت گام بردارند.

علوی خواستار توجه شهردار رشت به مباحثی از جمله شادابی پرسنل شهرداری و… شد و بیان  کرد: روحیه خستگی ناپذیر و تلاش وافر و ایجاد منابع مالی پایدار با شفافیت مالی که از دغدغه های مهم در شهرداری رشت می باشد باید مورد توجه مسعود نصرتی شهردار رشت باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز