خبرگزاری کار ایران

با حضور شهردار و اعضای شورای شهر کرمانشاه؛

سرای محله " گل نرگس " در کرمانشاه افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۱۴۸

اولین سرای محله «گل نرگس» کرمانشاه با همت شهرداری و شورای اسلامی شهر کرمانشاه افتتاح و به بهره برداری رسید.

اولین سرای محله «گل نرگس» کرمانشاه با همت شهرداری و شورای اسلامی شهر کرمانشاه افتتاح و به بهره برداری رسید.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا از استان کرمانشاه، شهردار کرمانشاه در این مراسم، افتتاح سرای محله «گل نرگس»، خیابان کسری با اشاره به اینکه کمترین شهرداری نقش را در انجام کار این سرای محله داشته است، اظهار داشت: این پروژه دارای مساحتی حدود ۱۴۰۰ متر مربع در۵ طبقه با صرف اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به پایان رسیده است.
پیمان قربانی افزود: اجرای کاری این پروژه، با تلاش اعضاء شورای شهر و شهرداری کرمانشاه بوده و بنده کمترین سهم را در این خصوص دارم.
وی به کلام مقام معظم رهبری مبنی بر مقوله فرهنگی، اقتصاد و اقدام جهادی اشاره کرد و افزود: تاکید رهبری در حوزه فرهنگی است و خدا را شاکریم که قبل از سالجاری زمانی که برنامه بودجه را برای انجام کار در کرمانشاه می‌بستیم، تلاشمان بر این بود که این بودجه به نوعی فرهنگی بسته شود.
شهردار کرمانشاه در ادامه از تلاش تلاشکران این عرصه از جمله شهرداری منطقه چهار قدردانی کرد و گفت: امسال کرمانشاه در حوزه فرهنگی و ارائه خدمات به مهمانان نوروزی خوش درخشید و به عنوان نگین گردشکری نام گرفت. امروز همه مردم میثاق مشترکی به نام کرمانشاه دارند که باید در حفظ و به اوج رساندن و کسب جایگاه واقعی این منطقه تلاشی در خور این مردم داشته باشیم.
وی در پایان سخنان خود تاکید کرد: مسئولین فرهنگی در ارائه برنامه‌های فرهنگی در حوزه‌های مختلف هنری باید آموزش‌ها را در راستای نیاز محله لحاظ کنند.
در ادامه، رئیس شورای شهر کرمانشاه با تاکید بر اینکه تمامی دستگاه‌ها باید برای خدمت به مردم قدم بردارند، اظهار داشت: آنچه که ما داریم متعلق به مردم است و مسئولین باید صادقانه، خالصانه و متعهدانه و البته کار‌شناسی شده برای خدمت به مردم به طور جدی قدم بردارند.
خسرو زرافشانی رویکرد برنامه کاری شورای شهر را رویکرد «خدمت محور» در راستای انجام امور فرهنگی ذکر کرد و گفت: رویکرد کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرمانشاه رویکردی جدید است که قصد داریم تمام توان خود را برای خدمت به مردم با هماهنگی دیگر دستگاه‌ها در سرانجام رساندن کار‌ها به کار ببندیم.
مدیر امور بانوان استانداری کرمانشاه نیز در این مراسم با اظهار خرسندی از اینکه این افتتاح در آستانه میلاد دخت نبی اکرم اسلام(ص) به بهره برداری رسید، اظهار داشت: خوشبختانه رویکرد شهردار و شورای شهر فرهنگی است و کرمانشاه نیز بعد از سال‌ها صاحب سرای محله شد.
«شریفه حق‌شناس» افزود: هرگاه از محله‌های تهران می‌گذشتم این مسئله مرا غصه دار می‌کرد که چرا در شهر کرمانشاه چنین سراهای محله وجود ندارد. امید است توان این مرکز در ایجاد فضای فرهنگی مناسبت و همیشگی باشد و مختض به زمان معینی نشود، این مجموعه باید بر اساس نیاز فرهنگی مردم محل با تعریف جدید شهرسازی در راستای تبادل مسائل فرهنگی، هنری و آموزشی باشد.
وی در پایان به قدمت ارزشی و دینی مردم کرمانشاه اشاره کرد و گفت: کرمانشاه قدمگاه زوار ائمه اطهار بوده و مردم در پذیرایی از زائرین عتبات عالیات همواره جلو‌تر از مسئولین عمل کرده و می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز