خبرگزاری کار ایران

اسماعیل تبادار:

اعتبارات اندک شهرها و روستاها نباید صرف طرح‌های غیرموثر شود/ ایجاد رونق اقتصادی مهمترین اولویت کشور است

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۳۳۴

استاندار فارس با بیان اینکه همه ارکان کشور در موضوع توسعه، رونق اقتصادی، ایجاد اشتغال و کارآفرینی اتفاق نظر دارند، گفت: در حال حاضر رونق اقتصادی مهمترین اولویت کشور است.

به گزارش ایلنا، اسماعیل تبادار در جلسه شورای اداری شهرستان اقلید که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد با اشاره به آزادراه شیراز-اصفهان خاطرنشان کرد: این آزادراه که با دو هزار میلیارد تومان اعتبار سال آینده به بهره برداری خواهد رسید، تاثیر بسیار زیادی در عمران و رونق اقتصادی شهرستان اقلید خواهد داشت و باید به شکل مطلوب از این فرصت بهره‌برداری شود.

وی با اشاره به اینکه با توجه به ظرفیت‌های فراوان موجود در بخش‌های مختلف استان فارس، جلب و جذب سرمایه‌گذاری‌های خرد و کلان در دستور کار مدیریت ارشد استان قرار دارد، ادامه داد: در این راستا باید دنبال پیدا کردن سرمایه‌گذاران، حمایت از آنها و رفع مسائل و موانع پیش روی باشیم.

تبادار با اشاره به اختصاص 10 هزار میلیارد تومان برای توسعه روستاها و شهرهای با جمعیت کمتر از 10 هزار نفر گفت: با اعلام مسئولان درصورت اثربخشی این طرح اجرای آن سال‌های آینده نیز ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه نرخ بیکاری شهرستان اقلید در مقایسه با برخی شهرستان‌ها پائین‌تر است، اظهار داشت: کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اقلید باید براساس اعتبارات ابلاغ شده، برای حل مشکلات اساسی شهرستان تلاش کند نه اینکه اعتبارات اندک در شهرها و روستاها، صرف طرح‌های غیرموثر شود.

استاندار فارس افزود: کمیته‌های برنامه‌ریزی شهرستان‌ها بر مبنای ظرفیت‌ها و قابلیت‌های هر شهرستان برای پیگیری‌های صحیح و راه کارهای مناسب برای توسعه شهرستان را در دستور کار خود قرار دهند.

نماینده‌عالی دولت تصریح کرد: مدیران شهرستان اقلید باید با توجه به اولویت‌بندی توزیع اعتبار و بر اساس اثربخشی ظرفیت‌های این شهرستان، با ایجاد نشاط و امید در مردم دنبال رونق اقتصادی و افزایش اشتغال در اقلید باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز