خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل خبر داد:

استقرار ۲۰۰ دستگاه ماشین آلات در گردنه ها و راهدارخانه های استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۲۲۲

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تاکید کرد: ۳۶۰ نفر نیروی انسانی با ۲۰۰ دستگاه ماشین آلات در گردنه‌ها و راهدارخانه‌های استان مستقر شدند.

به گزارش ایلنا، علی رحمتی  در بازدید سرزده از عملیات برف روبی گردنه الماس در محور خلخال اسالم با اعلام این خبر از تلاش های شبانه روزی راهداران در بازگشایی محورهای مواصلاتی قدردانی کرد و گفت: در استان اردبیل هشت گردنه برف‌گیر و ۱۲ راهدارخانه ثابت و سیار وجود دارد.

وی با بیان اینکه بارش اولین برف پائیزی در شهرستان‌های نیر، خلخال و مشکین شهر موجب خوشحالی کشاورزان شد و سیمای زمستانی به استان بخشید اظهار داشت: علیرغم بارش ۳۰ سانتیمتری برف در گردنه الماس با تلاش و آمادگی کامل راهداران کلیه محورهای مواصلاتی استان باز و تردد در آنها بصورت روان جریان دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل طول راه‌های استان را شش هزارو ۳۷۱ کیلومتر برشمرد و تصریح کرد: نیروهای پرتلاش راهداری با روحیه جهادی و انقلابی امسال با ۳۶۰ نفر نیروی انسانی و ۲۰۰ دستگاه ماشین‌آلات باهمه توان در کلیه محورهای استان مستقر شده و آماده ارائه خدمات لازم به هموطنان عزیز هستند.

رحمتی ادامه داد: علیرغم باز بودن کلیه محورهای مواصلاتی استان ضروری است رانندگان هنگام تردد از محورها به دلیل لغزندگی سطح جاده‌ها سرعت مطمئنه را رعایت کنند و از شتاب زدگی و عجله خودداری کنند. به همراه داشتن زنجیر چرخ، لباس گرم، پتو، تجهیزات زمستانی و مواد غذایی برای ترددکنندگان از جاده‌ها ضروری است.

وی از مردم خواست قبل از سفر آخرین وضعیت جاده‌ها را از طریق سامانه و اپلیکیشن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها و کانال رسمی این اداره کل در فضای مجازی به آدرس ardabilrmto@ بررسی و توصیه‌های ایمنی راهداران و پلیس راه را رعایت کنند تا صحیح و سالم به مقصد برسند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز