خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار سیستان و بلوچستان در گفت وگو با ایلنا :

انتخاب استاندار جدید صحت ندارد / شایعات ناشی از نشست‌های محفلی است

asdasd
کد خبر : ۵۳۴۲۳۹

اطلاعات دقیقی در خصوص جابجایی یا ابقای استاندار سیستان و بلوچستان در دسترس نیست و برخی اخبار منتشر شده در فضای مجازی در رابطه با انتخاب استاندار جدید سیستان و بلوچستان صحت ندارد.

علی اصغر جمشیدنژاد با اعلام این مطلب و در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص برخی شایعات منتشرشده در فضای مجازی مبنی بر جابجایی و یا ابقای استاندار سیستان و بلوچستان افزود:  تمامی شایعات منتشر شده در فضای مجازی ناشی از نشست‌های محفلی است.

وی با اشاره به انتشار لیستی از افراد پیشنهادی برای انتصاب در سمت استانداری سیستان و بلوچستان در فضای مجازی ، خاطر نشان کرد : اخیرا اسامی متعددی از افراد پیشنهادی برای انتصاب در سمت استانداری سیستان و بلوچستان در فضای مجازی منتشر شده که این تعداد به بالای 20نفر می‌رسد و با توجه به اینکه هر استان تنها به یک استاندار نیازمند است می توان به کذب بودن و یا نشات گرفتن این اخبار از مباحث و نشست‌های محفلی، پی‌برد .

جمشید نژاد تصریح کرد: قاعدتا تغییر و تحولات متعددی در استانداری  استان‌های سراسر کشور صورت می‌گیرد اما  این جابجایی برای استاندار سیستان و بلوچستان تاکنون قطعی نشده‌است.

وی افزود: ابقا و جابجایی استاندار سیستان و بلوچستان نیازمند تشکیل جلسات و تصمیم‌گیری‌های دولت است و انتشار هرگونه خبر تا زمان تشکیل این جلسات صحت نخواهد‌داشت.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: لیستی بالغ بر 300 نفر از اسامی کشوری به منظور انتصاب در سمت استانداری برای 39 استان کشور در حال انتشار در فضای مجازی است که این میزان اختلاف در تعداد افراد این لیست و تعداد استان ها خود نشان دهنده عدم صحت برخی از اخبار در حال انتشار در فضای مجازی است.

وی در پایان گفت: مسئولیت انتخاب استانداران تنها بر عهده وزارت کشور و دولت است و مردم باید اخبار رسمی برای ابقا و یا جابجایی هریک از استانداران را تنها از منابع خبری رسمی وزارت کشور دنبال کنند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز