خبرگزاری کار ایران

تاجگردون ، نماینده مجلس :

نامزد انتخابات مجلس آینده گچساران و باشت هستم/ جای تخریب کمی کار کنید

asdasd
کد خبر : ۵۳۳۵۷۶

نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که رمز رشد برخی، تعرض به "تاج گردون" است.

به گزارش ایلنا،غلامرضا تاج گردون در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سیگنال های خوبی از مجلس به دولت برای سید ضیاء هاشمی ارسال شده است ، گفت: سید ضیاء هاشمی قطعا از گزینه‌های اصلی وزارت علوم است.

وی هاشمی را شایسته وزارت خواند و افزود : تمام تلاش خود را برای معرفی وی به‌عنوان وزیر علوم انجام خواهیم داد ، اما اگر او وزیر هم نشد آینده خوبی دارد.
تاج گردون با بیان اینکه خبری از ماندن یا رفتن فرماندار گچساران ندارد ، گفت:  در مجموع از عملکرد رحیمی راضی‌ام ولی ماندن یا رفتی وی بستگی به استاندار آینده دارد .
وی با بیان اینکه در انتخابات شوراها حق انتخاب با مردم بود و شاید خیلی از کسانی که مطلوب من بودند در این انتخابات رای نیاوردند ، گفت : اولویت من تداوم خدمت زینل زاده به‌عنوان شهردار گچساران بود.

تاج گردون با مخاطب قرار دادن برخی مسئولان اظهار داشت : برخی به جای انجام کارهای محوله فقط تخریب می کنند، توصیه می‌کنم این آقایان به جای تخریب سعی کنند بیشتر کار کنند .

وی با تاکید بر اینکه مدیرکل اموراجتماعی استانداری اطلاعات ناقصی دارد ، افزود: برخی می خواهند حرفی زده باشند یا تحت فشار هستند.

نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه پولی که آقای میرمحمدی ادعا دارد به باشت و گچساران اختصاص داده شده است وجود خارجی ندارد ، گفت : فکر می کنم منظور ایشان یاسوج و سی سخت است.

تاج گردون در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه دلیلی برای کاندیدا نشدن خود در دوره بعد نمی بیند تصریح کرد : اگر دلیلی منطقی بیاورید و اگر نیروی بهتری بیاید قطعا کاندیدا نمی شوم .

وی با بیان اینکه من رای خوبی در باشت، بویراحمد و قشقائی داشته‌ام ، گفت‌: با رعایت احترام به خواص، اولویت من مصالح عمومی است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه بیشترین ظلم در ربع قرن گذشته به بویراحمد گرمسیر شده‌است ، گفت : مردم به همه مسائل آگاهند و خودشان این مسائل را بهتر از هر کسی درک می‌کنند .

تاج گردون با تاکید بر اینکه به این دوست عزیز توصیه میکنم دست از این اقدامات تفرقه افکنانه بردارد گفت : اگر نام وی را افشا کنم این شخص دیگر قادر نخواهد بود در این شهر زندگی کند.

تاج گردون در پایان  افزود: هیچکدام از گزینه های مطرح شده در رسانه های محلی برای استانداری کهگیلویه و بویراحمد صحت نداشته و ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز