خبرگزاری کار ایران

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات مازندران:

۲۰خبرنگار رسانه‌های داخلی و خارجی انتخابات دور دوم مازندران را پوشش می‌دهند

asdasd
کد خبر : ۳۶۵۹۹۸

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات مازندران گفت: ۴ خبرنگار رسانه‌های خارجی و ۱۶ خبرنگار داخلی دور دوم انتخابات مجلس را پوشش می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا مستقر در ستاد انتخابات استانداری مازندران ،مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات مازندران با اشاره به پوشش اخبار دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور رسانه‌های داخلی استان و کشور گفت: ۴ خبرنگار رسانه‌های خارجی و ۱۶ خبرنگار داخلی دور دوم انتخابات مجلس را پوشش می‌دهند.
احمد مظفری درجمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات مازندران اظهار داشت: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده وزارت کشور با وزارت امور خارجه با هدف گزارش انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی تعداد 18 خبرنگار و فعال رسانه‌ای خبرگزاری‌ها و شبکه‌های کشور به استان‌های اصفهان، آذربایجان شرقی، مازندران، گیلان و تهران در شعبات اخذ رای حضور خواهند یافت.
وی افزود: سید رضا قربانپور گنجی، امیرحسین دادخواه، ناصر صفرزاده و حسن احمدی به عنوان 4 تهیه کننده ارشد، فیلمبردار، دستیار فیلمبردار از خبرگزاری تیما انگلستان به حوزه‌های انتخابیه قائم‌شهر و بابل سفر کردند.
مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات مازندران با اشاره به استقرار خبرنگاران خبرگزاری‌ها در ستاد انتخابات استان، تصریح کرد: زمینه سازی برای حضور خبرنگاران شهرستان‌های حوزه انتخابیه برای پوشش خبری و تصویری انتخابات دور دوم در فرمانداری‌ها مستقر شده است.
مظفری با تقدیر از حضور اهالی رسانه در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی، گفت: بالغ بر 15 خبرنگار و عکاس در ستاد انتخابات مازندران مستقر هستند.
 

وی با اشاره به اینکه رسانه‌های استان در زمینه سازی برای حضور پرشور مردم در انتخابات دور دوم اقدام کنند، افزود: امیدواریم مردم حوزه‌های انتخابیه قائم‌شهر و بابل حماسه ای به مثابه 7 اسفند 94 خلق کنند

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز