خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

اعزام 100 بازنشسته و مستمری‌بگیر تامین اجتماعی خراسان‌شمالی به شیراز

asdasd
کد خبر : ۵۳۲۵۴۵

رئیس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی خراسان شمالی از اعزام 100 نفر بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی استان به شیراز در شهریورماه امسال خبرداد.

ابوالفضل مجیدنیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: امسال در قالب طرح کرامت احمدی 100 بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی خراسان شمالی به استان فارس شیراز اعزام شدند.

مجیدنیا با اعلام این که این اعزام‌ها در قالب دو کاروان 50 نفره از این استان انجام شده است، افزود: کاروان اول از شهرستان‌های شیروان، اسفراین و مانه و سملقان در 6 شهریورماه امسال به شیراز اعزام شدند.

وی ادامه داد: کاروان دوم نیز از شهرستان‌های بجنورد وجاجرم در 12 شهریور ماه امسال اعزام شدند.

مجیدنیا مدت اعزام این اردوی زیارتی و سیاحتی به شیراز را یک هفته‌ای اعلام کرد و اظهار داشت: در این مدت تمام هزینه‌های رفت و برگشت، اقامت هتل، بازدید از امکان زیارتی و گردشگری به صورت رایگان برای بازنشستگان و مستمری بگیران انجام می‌شود.

وی با اشاره به این که این اردوهای زیارتی و سیاحتی از استان خراسان شمالی  طی سال‌های گذشته در قالب طرح کرامت رضوی به مشهد مقدس برای بازنشستگان انجام می‌شد،تصریح کرد: امسال نیز طی پیگیری‌ها و مکاتبات فراوان  اعزام به شیراز در قالب طرح کرامت احمدی محقق شد.

وی از رضایت‌مندی کامل و استقبال خوب بازنشستگان و مستمری بگیران استان از اعزام طرح کرامت احمدی به شیراز خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز